عضو شورای شهر یزد:

مهمترین خواسته‌های شهروندان یزدی بهبود وضعیت آسفالت معابر است

عضو شورای شهر یزد گفت: وضعیت موجود آسفالت برخی از معابر شهر یزد راضی کننده نیست و باید شهرداری اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد به گونه‌ای که شهروندان علاوه بر آسفالت معابر مشکل دار، از کیفیت آسفالت هم رضایت کافی را داشته باشند.
تصویر مهمترین خواسته‌های شهروندان یزدی بهبود وضعیت آسفالت معابر است

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن ابوترابی، ظهر چهارشنبه در جلسه شورای شهر یزد اعلام کرد: عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده و بسیاری از معابر شهری از جمله معابر محله صدرآباد که طی چند سال گذشته رنگ آسفالت ندیده بود، به صورت جهادی زیرسازی و آسفالت شد.

وی ضمن تشکر از شهردار بابت اقدامات انجام شده در راستای نهضت آسفالت در سطح شهر گفت: با توجه به اینکه کیفیت آسفالت معابر شهری از مهم‌ترین ملاک های ارزیابی عملکرد شهرداری از جانب شهروندان محسوب می‌شود لازم است شهرداری در زمینه کیفیت آسفالت معابر سطح شهر، اعتمادسازی به شهروندان را در دستور کار قرار دهد.

این عضو شورای شهر یزد ادامه داد: وضعیت موجود آسفالت برخی از معابر شهر یزد راضی کننده نیست و باید شهرداری اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد به گونه‌ای که شهروندان علاوه بر آسفالت معابر مشکل دار، از کیفیت آسفالت هم رضایت کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه معابری که آسفالت می‌شود اطلاع رسانی و به سمع و نظر مردم برسد افزود: مقرر شد شهرداری آسفالت معابری که برای شهروندان مشکل ساز شده است از جمله آسفالت بلوارهای خامنه ای، رسالت، استقلال، بسیج و صابر یزدی بزودی بهسازی شود.

ابوترابی همچنین با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف پروژه پیامبر اعظم (ص) گفت: متأسفانه این پروژه چندین سال است که بلاتکلیف مانده و زمین‌های واقع در آن فریز شده است موضوعی که گلایه مندی مالکان این زمین‌ها را به همراه دارد و بارها هم نسبت به تععین تکلیف آن تکلیف شده که ضرورت دارد پروژه پیامبر اعظم (ص) هرچه سریع‌تر از سوی شهرداری تعیین تکلیف شود.

منبع: مهر

490435