یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس عنوان کرد؛

جاده های استان؛ جان یزدی ها را می ستاند

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکل آب و راه مهمترین دغدغه مردم خضرآباد است، گفت: در حال حاضر جاده‌های استان یزد در نقاط مختلف با مشکلات بسیاری روبرو هستند و در طول سال افراد زیادی به دلیل مشکلاتی که در این جاده‌ها وجود دارد جان خود را از دست می‌دهند.
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

مشکل یزدی ها در زمینه تامین زمین تعجب برانگیز است

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یزد به دلیل گستردگی بسیار زیاد مشکل تامین زمین برای مسکن ندارد گفت: عجیب است که مردم در این استان برای تامین زمین با مشکل مواجه هستند.
نشست خبری دومین رویداد کشوری پیشگام در استان یزد با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر برگزاری این رویداد در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

فعالان صنعت نساجی یزد بدون هیچ سودی در حال فعالیت هستند

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه صنایع پایین دستی پتروشیمی در یزد حال و روز خوبی ندارند، گفت: فعالان صنعت نساجی یزد بدون هیچ سودی و صرفا برای حفظ سابقه درخشان یزد در حال فعالیت هستند.
مدیرکل گمرک یزد گفت: در سال جاری حدود 2 میلیون و417 هزار تن کالا به ارزش  بیش از 60 هزار میلیارد ریال معادل 296 میلیون و 560 هزار دلار از گمرک یزد به خارج کشور صادر شده است.
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمان وجود نیاز داخلی نباید مواد اولیه تولیدکنندگان صادر شود گفت: سیاست‌های دولت در قبال صادرات مواد اولیه اشتباه است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

شرایط در نظر گرفته شده برای بحث مسکن ملی عجیب و غریب است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط در نظر گرفته شده برای بحث مسکن ملی عجیب و غریب است گفت: مردم نه توان پرداخت وجه اولیه و نه توان پرداخت اقساط زیاد آن را ندارند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در یزد؛

ایستادگی و مقاومت؛ درس بزرگ مادران ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایستادگی و مقاومت را درس بزرگ مادران میهن اسلامی ایران دانست و تاکید کرد بر ماست که با به کار گیری این آموزه‌ها آینده‌ای پرشکوه را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی آب را کالای نایاب فلات مرکزی ایران برشمرد و گفت: متاسفانه ما قدری از حساسیتمان نسبت به آب را از دست دادیم و مدیریت مصرف را در برخی موارد کنار گذاشتیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد؛

وجود 26 شهیده و 22 جانباز زن در استان یزد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از وجود 4000 شهید، 17 هزار جانباز، 26 شهیده و 22 جانباز زن در استان یزد خبر داد.
استاندار یزد یادواره استانی زنان شهید و تجلیل از بانوان جانباز را سر آغازی برای تبیین هرچه بهتر نقش و تاثیر مادران شهدا و زنان ایثارگر در عرصه های مختلف دانست.
اواخر بهمن ماه اتفاق می افتد؛

برگزاری دومین رویداد پیشگام کشور در یزد

دبیربرگزاری رویداد پیشگام در کشور با اشاره به برگزاری اولین رویداد پیشگام کشور در استان همدان بیان داشت: یزد دومین میزبان رویداد پیشگام در کشور است که امیدواریم تجربه ارزشمندی را شاهد باشیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد:

اشاعه فرهنگ مطالبه گری مومنانه و منصفانه؛ از اهداف برگزاری رویداد پیشگام

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری اولین رویداد پیشگام در استان یزد خبر داد و گفت: اشاعه فرهنگ مطالبه گری مومنانه، منصفانه و به موقع از اهداف این رویداد به شمار می رود.
به همت حوزه هنری اتفاق می افتد؛

انتشار«خانه عمو حسین» در یزد

رییس حوزه هنری یزد از انتشار کتاب «خانه عمو حسین» با موضوع مقاومت و جانفشانی رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس خبر داد.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد؛

واژگونی یک دستگاه کامیون در محور تفت به دهشیر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از پوشش امدادی حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون در محور تفت به دهشیر توسط نجاتگران این جمعیت مستقر در پایگاه بین شهری جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هدف از ساماندهی معادن شن و ماسه را افزایش کیفیت تولید همراه با رعایت ملاحظات زیست محیطی ‌استان و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد.
استاندار یزد با اشاره به اینکه تامین آب یکی از مهمترین خواسته‌های مردم خضرآباد است گفت: توسعه زیرساخت‌های خضرآباد نقش مهمی در بازگشت جمعیت شهری یزد به روستاها دارد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضعیت مردم در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، گفت: نبود امکانات در روستاها زمینه مهاجرت به حاشیه شهرها را تقویت می‌کند.