امدادرسانی به حادثه دیدگان تصادف زنجیره ای در محور کمربندی غربی میبد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از امدادرسانی امدادگران پایگاه جاده ای هلال احمر میبد به حادثه دیدگان تصادف زنجیره ای در محور کمربندی غربی میبد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، کمال بناء رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد اظهار داشت : با اعلام اورژانس ۱۱۵ میبد مبنی بر وقوع تصادف زنجیره ای در کمربندی غربی میبد در ساعت۱۰:۲۰ امروز، نجاتگران مستقر در پایگاه امدادونجات هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با بیان اینکه در اثر گردوخاک شدید و طوفان و کاهش دید، بیش از ۱۰ خودروی سواری و کامیون با یکدیگر برخورد کرده اند، گفت : در این حادثه که در کیلومتر ۵ بعد از مجتمع رفاهی و در محل پارک غدیر حسن آباد رخ داد متاسفانه یک نفر فوت کرده و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی اورژانس، آتش نشانی، راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی نیز در صحنه حضور داتشند ، عنوان کرد: در این حادثه 14 نفر حادثه دیده که 10 نفر بصورت سرپایی و 4 نفر مصدوم که مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق میبد انتقال داده شدند و همچنین یک نفر فوت که عوامل امدادی نیز بلافاصله طی عملیات رهاسازی با تجهیزات نیمه سنگین هیدرولیک جسد راننده کامیون بنز را از داخل کامیون به بیرون انتقال دادند.

نجاتگران هلال احمر راس ساعت ۱۲:28 و با پایان عملیات به محل پایگاه بازگشتند.

انتهای پیام/

230584

مطالب مرتبط