یزد

یادواره شهدا با عنوان بچه های بهشت در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای یزد و با حضور مسئولان استان در دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه (ع) یزد برگزار شد.
در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد چهارمین یادواره شهدا با عنوان «بچه های بهشت» در دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه یزد برگزار شد.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان خبر داد؛

آغاز مانور سلامت نوروزی در مهریز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در آستانه سال نو، مانور سلامت نوروزی در این شهرستان آغاز شد.
رئیس شورای اسلامی استان یزد خواستار شد:

شهرداری‌ها در صدور مجوز برای احداث مدارس خیری همکاری کنند

رئیس شورای اسلامی استان بر ضرورت رفع مسائل ناشی از کرونا در حوزه آموزشی با همکاری و حمایت شوراها و دهیاری‌ها و همکاری بیشتر برای صدور مجوز لازم احداث مدارس خیری تاکید کرد.
اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات استان یزد؛

ثبت نام داوطلبان شورای شهر ششم آغاز شد

به آگاهی عموم مردم شریف استان یزد می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۲ ، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ جمعاً به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت پست ایران در یزد عنوان کرد:

ابتلای دو هزار پست چی در کشور به بیماری کرونا

در ایام کرونا زحمات بسیاری توسط نیروهای پست به ویژه نامه رسان‌ها کشیده شد و 2 هزار نفر از همکاران ما در سراسر کشور به این ویروس مبتلا و هشت نفر فوت شدند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

بهره برداری از پروژه های متعدد فرهنگی، ورزشی در سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از بهره برداری از پروژه های متعدد فرهنگی، ورزشی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
دبیر اجرایی جشنواره هنر قرآنی دانش یزد:

سوت داوری جشنواره هنر قرآنی دانش به صدا درامد

دبیر اجرایی جشنواره هنر قرآنی دانش از آغاز داوری و ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله شهرستانی نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان خبر داد:

سرکشی از ۴۵۰ خانواده شهید در یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز ۴۵ تیم از نیرو های ناجا، سپاه پاسداران و بنیاد شهید از خانواده های شهدا سرکشی کردند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان یزد:

نگاه سنتی به مسجد، مهمترین چالش کانون ها

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: در برخی اوقات ارکان مساجد  یعنی کسانی که در مسجد نقش محوری دارند مثل امام جماعت و هیبت امنا مسجد و خادم می‌توانند فعالیت های کانون ها را متوقف کنند و نگاه سنتی به کار کرد مساجد دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ورود جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش تاکید کرد و گفت: 260 هزار دانش آموز و معلمان دانشگاه فرهنگیان، ظرفیتی است که باید برای کادرسازی از آنها استفاده شود.
اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات استان یزد؛

آغاز فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی از بیستم اسفند ماه

بنابر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات استان یزد به آگاهی مردم عزیز استان می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج)؛ انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در روز جمعه ٢٨ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
کارشناس مسائل بین الملل و فعال حقوق بشر:

حقوق بشر واقعی محصول مقاومت است

کارشناس مسائل بین الملل و فعال حقوق بشر گفت: امروز حضور بالاترین مقام کلیسا در عراق و احساس امنیت ایشان در منطقه، حجت را بر هر فرد، گروه و ملتی تمام کرد که اذعان کند حقوق بشر واقعی محصول مقاومت است.
همزمان با روز منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه، به یاد سرداران شهید و 4000 شهید استان یزد و شهید گمنام تدفین شده در صدا و سیمای مرکز یزد بوستان شهیدگمنام این مرکز با حضور استاندار یزد و فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از کارکنان صدا و سیما نهال کاری شد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خبر داد:

بودجه نظام مهندسی تاکنون ۱۷۰درصد محقق شده است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به تحقق 170درصدی بودجه سازمان در سال جاری افزود: خوشبختانه۷۰درصد از بودجه مصوب 99 جلوتر هستیم.
طالبی به اهمیت این المپیاد در مشارکت دادن بانوان در فعالیت های ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از بخش های مهم این المپیاد برگزاری مسابقات در حوزه بانوان است که باعث ترویج ورزش در بین اعضای خانواده شده و به تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.