یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت تهیه طرح های پسماند شهری استان توسط شهرداریها تاکید کرد و گفت: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های پسماند از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهرداری های کشور اختصاص یافته است.
قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری:

«افطارجان» مهمان لحظات معنوی یزدی ها می شود

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه "افطارِ جان" شامل کلیپ های سه دقیقه ای  با سخنرانی خطیب یزدی تبار، حجت الاسلام راشد یزدی خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

شناسایی بیش از ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از هزار و ۲۱۷ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۴۴۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

طرح همای رحمت در یزد اجرایی می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از تهیه سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین استان جهت افراد کم برخوردار و نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد
هرچند امسال شرایط کشور و به تبع آن استان یزد، کرونایی است و بسیاری از دورهمی‌ها و سنت‌های این ماه لغو شده اما حتی یادآوری این آیین‌ها نیز برای مردم خوشایند و یادآور افطار و سحرهای خاطره‌انگیز و خاطره ساز است.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد خبر داد؛

جاعلان چک‌ های سرقتی در چنگال قانون

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 متهم را که با سرقت یک جلد دسته چک اقدام به جعل امضاء و کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
رئیس انجمن صنفی مهندسین معمار استان:

یزد پایتخت معماری ایران می شود

رئیس انجمن صنفی مهندسین معمار استان یزد گفت: انجمن صنفی معماری با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ،ساختمان فاخر معرفی می کند.
عضوکمیسیون عمران وشهرسازی شورای شهر یزد مطرح کرد؛

پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر

جورابی با بیان اینکه پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند گفت: لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.
احمد ترحمی گفت: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان شورای شهر مربوط به شهرستان یزد بوده که به ۳۴۴نفر میرسند و بیشترین تعداد داوطلبان شورای روستا با ۸۹۲نفر مربوط به شهرستان تفت است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد؛

ضرورت واگذاری زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد دولت به مردم راهکار برون رفت از مشکل تامین مسکن جوانان است، بر ضرورت واگذاری زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن تاکید کرد.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خبر داد؛

تشکیل بیش از ۷۱۰۰ پرونده تخلف صنفی در یزد

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از125765 مورد بازرسی و 7176 فقره پرونده تخلف در سال 1399 در استان خبر داد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه تا روز ششم ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستا ۱۷۴۳ نفر در استان ثبت نام کردند، ‌گفت: از این تعداد ۱۵۸۴ نفر آنها را مردان و ۱۵۹ نفر را زنان تشکیل می دهند.