با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛

"شب های رمضان" و "ضیافت عشق" از نیمه ماه مهمان خانه های مردم

مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان "شب های رمضان" و "ضیافت عشق"خبر داد.
تصویر "شب های رمضان" و "ضیافت عشق" از نیمه ماه مهمان خانه های مردم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان "شب های رمضان" و "ضیافت عشق"خبر داد و گفت: تولید این برنامه ها در ماه مبارک رمضان آغاز شده و از نیمه ماه در پیج رسمی سازمان @yazdfarhang منتشر خواهد شد.

" احمد عظیمی" گفت: برنامه "شب های رمضان" با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه هنر پارسی با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری از جمله «میز گفت و گو »با حضور نمایندگانِ جوانان، رسانه و فعالان اجتماعی با موضوع های مختلف فرهنگی از جمله امید اجتماعی، نقش زنان و حقوق شهروندی، نقش مشارکت شهروندی در بحران های اجتماعی از جمله کرونا، امید آفرینی، رسالت شهروندی و هویت فرهنگی شهر در هر شب تولید شده است.

وی افزود: از جمله بخش های دیگر این برنامه برگزاری مینی کنسرت و اجرای گروه های موسیقی برگزیده استان، همچنین مناجات خوانی با حضور مداحان و مناجات خوان های برجسته استان است که در قالب ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از پانزدهم رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در فضای مجازی پخش خواهد شد.

مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همچنین از تولید ویژه برنامه "ضیافت عشق" در ماه رمضان با نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا محقق از هنرمندان استان خبر داد.

وی گفت: از جمله آیتم های این برنامه سخنرانی با عنوان "گفت و گو با خدا"، معرفی کتاب، مصاحبه و گزارش های مردمی از سطح شهر، تفسیر قرآن و دعوت از چهره ها و مفاخر استان است. محل تصویربرداری این برنامه، آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) است که ضبط آن از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و از نیمه ماه رمضان در صفحه مجازی یزد فرهنگ پخش خواهد شد.

284278