یزد

شهردار یزد گفت: با رونمایی از سند ورزش کارکنان همه شهرداری ها بر اساس این سند راهبردی ورزش کارکنان شان را توسعه و در نهایت خدمات بهتر و با کیفیت تری را به شهروندان ارائه دهند.
معاون پروررشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

راه اندازی ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، نماز و عترت در کشور

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون، ۱۷ قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در ۱۷ استان کشور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان راه اندازی شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که استان یزد از اهداف آموزش و پرورش حدود ۱۳ درصد عقب‌تر است، خاطرنشان کرد: سیستم آموزشی یزد در حوزه کار و دانش ضعیف است.
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛

نگارخانه تخصصی بارش به بهره برداری رسید

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نگارخانه تخصصی دانش آموزی در محل دبیرستان ماندگار ایرانشهر افتتاح شد.
وزیر آموزش و پرورش در اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در یزد:

نماز زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق است

وزیر آموزش و پرورش نماز را شاهکار خلقت و زیباترین شکل پیوند خالق و مخلوق دانست و آن را لازمه داشتن فرهنگ و تمدن غنی تر و انسان و شایسته تر خواند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان خبر داد:

پلمب 18 واحدصنفی متخلف در شهر یزد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان، از پلمب 18 واحدصنفی متخلف در شهر یزد خبر داد.
رئیس کارگروه روابط عمومی وتبلیغات کنگره شهدا در خصوص برگزاری این کنگره ملی گفت : این رویداد بزرگ فصل جدیدی در رسانه بود که رسانه ملی توانست با ثبت خاطرات و به تصویر کشاندن رشادت‌های سرداران شهید استان خدمتی به خانواده های شهدا وگنجینه جبهه و جنگ نماید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی، طولانی شدن اجرای پروژه‌هاست بنابراین تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت سازمان نوسازی مدارس در کشور است.
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف 275کیلو تریاک در "کنارگذر" یزد

فرمانده انتظامی استان از کشف 275 کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس استان در بازرسی از یک دستگاه وانت خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش در جمع معلمان یزدی؛

کرونا؛ راه های نوینی را در سیستم آموزشی خلق کرد

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به اهمیت آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: کرونا در کنار همه اتفاقات تلخ ظرفیت های زیادی برای آموزش و پرورش گشوده و این شرایط راه های نوینی را در سیستم آموزشی خلق کرد.
امام جمعه یزد در دیدار با وزیر آموزش و پرورش؛

کرونا؛ فرصتی مناسب برای تغییر در سیستم آموزشی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی و اداری آموزش و پرورش نیازمند تغییر است، گفت: می توان از فرصت کرونا برای ایجاد این تحول استفاده کرد.
حاجی میرزایی در یزد مطرح کرد؛

آموزش و پرورش در معرض آزمون سخت کرونا

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا بحرانی جدی برای همه مشاغل ایجاد کرد، گفت: آموزش و پرورش نیز در معرض آزمونی سخت قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

نوروز امسال مسافرپذیر نبودیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به رشد ۲/۵ برابری ترددهای برون شهری در مبادی ورودی و خروجی استان در نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد در نوروز امسال چندان مسافرپذیر نبودیم.
با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اتفاق می افتد؛

ورود به مقوله فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش های شهروندی درباره مدیریت مصرف آب خبر داد و افزود: یقین داریم در شرایط بحرانی، سازمان باید در حوزه فرهنگسازی وارد عمل شود.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفتگو با پرسون خبر داد؛

آغاز ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا

احمد ترحمی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی از روز دوشنبه 16 فروردین همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شده است گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا نیز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می گردد.