یزد

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان یزد تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در ستادهای مردمی

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در یزد بر استفاده از ظرفیت همه اقشار مردم با سلایق و تفکرات مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: بنا به توصیه آیت الله رییسی تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت جوانان و بانوان به بهترین نحو استفاده کنیم.
امام جمعه موقت یزد گفت: دشمنان به دنبال جلوگیری از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها هستند ولی مردم بدون توجه به آنها در این عرصه شرکت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه جلسات و ارتباطات مجازی از سفرهای پرهزینه و وقت‌گیر جلوگیری کرده است، گفت: این اتفاق خوشایند باید در دوران پس از کرونا نیز تداوم پیدا کند.
رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد از راه اندازی مجهز ترین کمپ نگهداری سگ های بی پناه در این شهر خبر داد.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از لوکیشن ضبط فیلم سینمایی "راننده و پیانیست" تاکید کرد: سینما زبان مشترک همه اقوام و ملتها و بهترین ابزار برای شناساندن میراث ملموس و ناملموس و جاذبه ها و ظرفیت های شهر جهانی یزد به جهانیان است.
معاون شهردار یزد گفت: در حال حاضر سرانه تولید زباله روزانه به ازای هر فرد ۶۰۰ گرم است که تلاش داریم در یک بازه سه ساله و با آموزشهای شهروندی این میزان را به نصف کاهش دهیم.
دومین مرحله قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و موسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، در صحن شورای شهر برگزار شد.
دادستان یزد گفت: در این مقطع از زمانه که سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می باشد، ضروری است ادارات و نهادهای استان به منظور توسعه استاندارد سازی به یاری اداره کل استاندارد استان یزد بیایند.
امام جمعه یزد گفت: غربی‌ها می‌خواهند مزاج و سبک و زندگی ما را به سمت ذائقه و فرهنگ خود پیش ببرند زیرا آنها مقصود خود را از این موضوع دنبال می‌کنند و هدف آنها جلوگیری از پیشرفت و تعالی ما مسلط شدن بر امور ماست.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد؛

حضور نیروهای آموزش دیده در خانه های هلال، فرصت طلایی برای نجات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در آیین افتتاح پنجمین خانه هلال در شهرستان خاتم و روستای احمد آباد به نام خانه هلال شهیدزارع گفت: حضور نیروهای آموزش دیده در خانه های هلال، فرصت طلایی برای نجات است.