رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد:

مداحان بسیجی در جریان‌سازی و ایجاد پویایی جامعه ستایشگری حسینیه ایران نقش آفرینی کنند

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد بر استفاده از تمامی ظرفیت های بسیج مداحان در سال جاری تاکید کرد و گفت: الحمدالله ظرفیت خوبی در بین خواهران و برادران مداح ما وجود دارد که باید مداحان بسیجی در جریان‌سازی و ایجاد پویایی و حرکت در جامعه ستایشگری حسینیه ایران تاثیر گذاری و نقش آفرینی کنند.
تصویر مداحان بسیجی در جریان‌سازی و ایجاد پویایی جامعه ستایشگری حسینیه ایران نقش آفرینی کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سرهنگ سید علی مختاری در آیین تجلیل از مداحان و فعالان بسیجی یزدی با بیان اینکه خدا را باید به خاطر نعمت خدمت و نوکری اهل بیت (ع) و قرار گرفتن در حسینیه ایران شاکر باشیم گفت: پرچم داری حسینیه ایران مستلزم همراهی و مشارکت همه مادحین و خادمین به حضرات معصومین (ع) است.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد در تشریح برنامه های انجام گرفته در سال گذشته اظهار داشت: اجرای برنامه «به سوی بهشت» با همراهی مداحان، مدیران هئیات، شعرا و پیشکسوتان این عرصه طی ۳۰شب در ماه مبارک برگزار و با توجه به شرایط کرونایی به صورت زنده از شبکه های مجازی پخش شد که مورد استقبال مردم دارالعباده قرار گرفت.

وی ادامه داد: پویش‌های مختلفی از جمله برگزاری جشن های خانگی در ایام عید غدیر، روضه های خانگی در ایام ماه محرم ، اجرای برنامه«اربعین با شهدا» که چهل مداح در چهل خانه شهید به روضه خوانی پرداختند، قرائت فرار هفتم دعای صحیفه سجادیه در ۱۱۰ گلزار شهید استان انجام شد که همگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل نفرات صورت گرفت.

مختاری همچنین از تعامل خوب نهادها و تشکل های مذهبی استان با سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی خبر داد و گفت: در یکسال گذشته برنامه های مشترک خوبی با کانون مداحان، بنیاد دعبل خزائی، موسسه گسترش فرهنگ حسینی و شورای هئیات مذهبی استان برگزار شده که نشان دهنده پررنگ بودن بسیج مداحان در عرصه مداحی استان است ضمن اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل محترم این سازمان نیز به عنوان بازوی توانمند همراهی و مشارکت خوبی داشتند و امیدواریم در آینده این تعاملات گسترش بیشتری داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰نیز برنامه های خوبی در نظرگرفته شده ابراز داشت: برنامه ریزی خوبی انجام شده که یکی از آن ها برگزاری روضه های خانگی در منازل شهدا ست که هر مداح ماهیانه یک بار در این خصوص به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

این مقام مسئول در پایان بر استفاده از تمامی ظرفیت های بسیج مداحان در سال جاری تاکید کرد و گفت: الحمدالله ظرفیت خوبی در بین خواهران و برادران مداح ما وجود دارد که باید مداحان بسیجی در جریان‌سازی و ایجاد پویایی و حرکت در جامعه ستایشگری حسینیه ایران تاثیر گذاری و نقش آفرینی کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت (ع) دقایقی را به اجرای مولودی خوانی پرداخت.

انتهای پیام /

حیران_استان یزد

305537

مطالب مرتبط