امام جمعه یزد:

خدمات شهدای سلامت به جامعه بشری فراموش ناشدنی است

امام جمعه یزد با اشاره به وجود شهدای مدافع سلامت در استان خاطر نشان کرد: به طور قطع به خانواده‌های داغدار بسیار سخت گذشته اما خدمات شهدای سلامت به جامعه بشری هرگز فراموش نخواهد شد.
تصویر خدمات شهدای سلامت به جامعه بشری فراموش ناشدنی است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در سی و چهارمین آئین پویش سراسری ره سلامت با ابراز خرسندی از عملکرد مناسب کادر درمان استان یزد در بحث مقابله با شیوع کرونا گفت: در این برهه پزشکان، پرستاران و پرسنل خدوم کادر درمان بسیار خوب عمل کردند و موفقیت در این امر مستلزم همراهی مستمر آحاد مردم است.

امام جمعه یزد افزود: عملکرد کادر درمان در شیوع ویروس کرونا نماد عزت و انسانیت است و این نشان میدهد که پزشکان می‌توانند معلمان تربیتی خوبی بوده و باید بیش از پیش از ظرفیت خود به نفع توسعه فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه استفاده کنند.

ناصری یزدی تصریح کرد: اگر عملکرد کادر درمان با تقوای الهی همراه باشد اقدامی بزرگ و ماندگار خواهد بود که خوشبختانه این مهم به خوبی در بحث مقابله با کرونا در رفتار بسیاری از پرسنل کادر درمان استان یزد مشاهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود شهدای مدافع سلامت در استان خاطر نشان کرد: به طور قطع به خانواده‌های داغدار بسیار سخت گذشته اما خدمات شهدای سلامت به جامعه بشری هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

309709