امام جمعه یزد:

آزادگان؛ مبلغ پیام استقامت و ولایت مداری به جهانیان هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آزادگان ما در دوران اسارت با مقاومت و بردباری خود پیام استقاومت و وفاداری به ولایت را به جهانیان ابلاغ کردند.
تصویر آزادگان؛ مبلغ پیام استقامت و ولایت مداری به جهانیان هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در تماس تلفنی با جمعی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس در استان یزد، 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت را تحسین کرد.

وی افزود: اسرای ما در دوران اسارت با تأسی از خواهر با وفای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، زینب کبری سلام الله علیها، پیام استقامت و وفاداری به ولایت را به جهانیان ابلاغ کردند.

ناصری عنوان کرد: آزادگان ما در زندان‌های بعثی‌ها همه ناملایمات و شکنجه‌ها را تحمل کردند و با وجود وعده‌های کاذب دنیایی، دست از پیروی از مراد خود، امام خمینی(ره) برنداشتند و از خود الگویی ساختند که امروزه بسیاری از جوانان متعهد در کشور عراق و ایران با ایمان بالای خود در برابر دشمنان شیعه با تمام توان می‌ایستند و دشمن را وادار به تعظیم در برابر این اراده مستحکم می‌کنند.

ناصری ادامه داد: روایت اسرای جنگ تحمیلی چیزی نیست که با یک مطلب و یک مقاله و داستان بشود، حق آن را ادا کرد بلکه این روایت باید توسط اهل هنر و ادب به رشته تحریر و تصویر درآید و آن روزهای سخت اسارت برای آیندگان و جوانانی که جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، به درستی روایت شود.

گفتنی است؛ آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به دلیل شیوع کرونا به جای دیدار حضوری با آزادگان استان، با جمعی از آنها تماس تلفنی برقرار کرده و از استقامت آنها در دوران اسارت تقدیر کردند.

332805