فرمانده بسیج مرکزی استان:

توزیع بسته های معیشتی نذری امام حسین(ع) در محلات یزد توسط بسیج و هیئت های مذهبی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از توزیع بسته های نذری امام حسین(ع) توسط پایگاه های مقاومت محلات با مشارکت هیئت های مذهبی در بین اهالی محلات خبر داد و گفت: البته طبخ و بسته بندی غذای گرم هم با نظارت ناظرین مرکز بهداشت در دستورکار قرار دارد.
تصویر توزیع بسته های معیشتی نذری امام حسین(ع) در محلات یزد توسط بسیج و هیئت های مذهبی

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عباس جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در حاشیه برگزاری رزمایش کمک های مومنانه ماه محرم با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در زمینه حمایت های مختلف از مردم گفت: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و با توجه به اینکه سپاه و بسیج با مردم و برای مردم است در خصوص مقابله با بیماری کرونا سه فاز مراقبت، حمایت و نظارت را تحت عنوان طرح شهید سلیمانی در دستور کار خود قرار داده است.

جوکار افزود: بر همین اساس با همراهی خیرین و در حوزه حمایت از اقشار محروم، کم بضاعت و بی بضاعت به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا اولین مرحله اول از کمک های مومنانه ماه محرم تعداد ۷۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰هرار تومان بین گروه های هدف توزیع خواهد شد.

وی همچنین از توزیع بسته های نذری امام حسین(ع) توسط پایگاه های مقاومت محلات با مشارکت هیئت های مذهبی در بین اهالی محلات خبر داد و گفت: البته طبخ و بسته بندی غذای گرم هم با نظارت ناظرین مرکز بهداشت در دستورکار قرار دارد.

فرمانده سپاه شهرستان یزد در خصوص مشارکت بسیجیان در طرح واکسیناسیون هم گفت: در پیک های مختلف کرونا با آموزش ۱۵۰۰نفر از بسیجیان، در محلات بازوی توانمند برای دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد که مجددا با اوج‌گیری این بیماری این عزیران در قالب قرارگاه سازماندهی و به کار گیری شدند البته در موضوع واکسن هم سالن شهید میرجلیلی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح واکسیناسیون قرار گرفته و با مشارکت حوزه های فتح و عصمتیه در حال اجراست.

حیران_استان یزد

332492