همدان

برای نخستین بار در همدان:

اجرای طرح سرشاخه‌کاری انگور در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: طرح سرشاخه‌کاری انگور برای نخستین بار در استان همدان اجرا می‌شود و در این زمینه هشت رقم جدید انگور خریداری شده است.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد:

اجرای ۳۲۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای بیش از ۳۲۲ برنامه شاخص محوری توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب یک هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان همدان خبر داد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

آبرسانی به 1708 روستا در کشور

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال قرار است در کشور یک هزار و ۷۰۸ روستا را آبرسانی کنیم.
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح سد نعمت آباد مطرح کرد:

اجرای 250 طرح بزرگ در صنعت آب و برق کشور

وزیر نیرو از اجرای 250 طرح بزرگ در صنعت آب و برق کشور خبر داد و گفت: این طرحها تا پایان دولت تدبیر و امید وارد چرخه بهره‌برداری و تولید می‌شود.
قاءم مقام شرکت منابع آب ایران:

هر سه سال یک ‌سد در همدان افتتاح شده است

مشاور وزیر نیرو با اشاره به برنامه ریزی خوب شرکت آب منطقه ای همدان در خصوص تکمیل سدها گفت: از سال ۹۳ هر سه سال یک سد در همدان به افتتاح رسیده است.
حمام قلعه یکی از زیباترین حمام‌های استان همدان است که با معماری ایرانی اسلامی در اواخر دوره قاجار بنا شده  و دارای مساحتی حدود یک هزار و 700 مترمربع است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان:

شهرستان های همدان در وضعیت نارنجی قرار دارند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان در خصوص آخرین وضعیت کرونا گفت: تمام شهرستان‌ها استان همدان در وضعیت یکسان و نارنجی قرار دارند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان:

21 روستای همدان هدف گردشگری محسوب می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: 21 روستای همدان با جاذبه‌های منحصر به فرد، هدف گردشگری سبز همدان محسوب می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان:

پاکبانان واکسیناسیون می شوند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه پاکبان‌ها به دلیل اینکه در معرض انواع آلودگی‌های محیطی و شغلی هستند واکسیناسیون می شوند، گفت: حفظ سلامتی پاکبانان جزء اولویت‌های ما است.
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان خبر داد؛

پرداخت نسخ الکترونیکی پزشکان تا مردادماه

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: همه نسخ الکترونیکی استان همدان که توسط پزشکان تجویز شده تا مردادماه امسال پرداخت شده است.
غیاثوند با هدف احیای مجدد هیئت کبدی شهرستان ملایر در دو بخش آقایان و بانوان اولین جلسه هم اندیشی این هیئت را در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار کرد.