همدان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر:

اقامتگاه بوم‌گردی سامن همزمان با هفته گردشگری افتتاح می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایراز افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی سامن همزمان با هفته گردشگری خبر داد و گفت: تا سال ۱۴۰۰ تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی ملایر به بیش از ۶ مورد می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از کاهش شاخص سرایت پذیری کرونا در استان همدان از ۱.۱۴ به ۱.۰۱ درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر  شهرستان های همدان، بهار و اسدآباد در وضعیت نارنجی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونایی هستند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار در طرح «مهر تحصیلی» موقوفه سیف‌الدوله ملایر با هزینه 700 میلیون تومان توزیع شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

مراجعه 529 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراجعه 529 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از نیمه دوم شهریور شاهد افزایش آمار کرونا در استان همدان هستیم.
همزمان با یادواره شهدای ورزشکار استان همدان از 3 کتاب چاپی مربوط به شهدای ورزشکار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده، رونمایی شد.
ربانی مهر در مجمع عمومی فدراسیون اسکواش:

هیات های ورزشی نیازمند حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان هستند

رئیس هیئت اسکواش استان همدان در جلسه مجمع عمومی فدراسیون اسکواش که از طریق ‌ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون اسکواش کشور برگزار شد شرکت کرد.
رئیس هیئت کبدی استان همدان در آیین معارفه سرپرست هیئت کبدی شهرستان همدان گفت: ساختار مستقل هیئت شهرستان همدان از هیئت استان موجب رشد کبدی در همدان می‌شود و بررسی موانع رشد این رشته ورزشی را دقیق تر می‌نماید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم که بعد از چند ماه دوری کشتی گیران از مسابقات، دوباره شاهد حضور آن‌ها به روی تشک کشتی آن هم با برگزاری رقابت های لیگ خواهیم بود.
بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان:

900 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند

بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان با بیان این‌که 900 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند گفت: آمار بیماری کرونا در آرامستان‌های استان همدان روند افزایشی  دارد.