سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

روند کاهشی فوتی های کرونا در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از روند کاهشی فوتی های کرونا در همدان خبر داد و گفت: مردم فاصله اجتماعی را همچنان رعایت کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان؛ محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا در همدان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد مراجعین سرپایی با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان ۳۳۸ مورد گزارش شده است.

طاهری افزود: در حال حاضر ۵۶ بیمار در بخش عادی، ۲۰ نفر در آی سی یو و ۴۴ بیمار نیز در وضعیت وخیم در بیمارستان های همدان بستری هستند.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۹ هزار و ۵۷۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند و و در ظرف ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷ مورد جدید ابتلا به کرونا داشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته با اضافه شدن ۵ نفر به فوتی ها تعداد افراد فوتی به یک هزار و ۳۵۴ نفر از ابتدا شیوع کرونا تاکنون رسیده است.


بیشتر بخوانید؛

مرگ ۹ بیمار کرونایی در همدان


طاهری در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های استان نیز بیان کرد: شهرستان اسدآباد با ۳۳۱ نفر، شهرستان بهار با ۵۴۷ نفر، رزن با ۳۶۵ نفر، درگزین با ۱۶۲ مورد، فامنین با ۱۶۶ نفر، کبودرآهنگ با ۵۹۶ مورد، شهرستان ملایر با یک هزار و ۷۹۶ نفر، نهاوند با یک هزار و ۷۹ نفر و شهرستان همدان با ۳ هزار و ۶۸۵ نفر موارد ابتلا به کرونا هستند.

وی یادآور شد: اگرچه روند کاهش بیماری کرونا در کشور و استان وجود دارد اما در شمال کشور همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می بریم که نشان از پایداری و قدرت این ویروس است.

طاهری در پایان تاکید کرد: مردم همچنان با عدم حضور در اجتماعات و دور همی ها کمک حال کادر درمان باشند.

منیژه فرهانپور- استان همدان

224296

مطالب مرتبط