سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان:

ادامه محدودیت های کرونایی در همدان تا پایان آذر ماه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان از ادامه محدودیت های کرونایی در شهر همدان تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: از تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان های استان جلوگیری می شود.

مهرداد نادری فر سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان همدان امروز در حاشیه جلسه این ستاد در استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: براساس تصویب این ستاد مقرر شد محدودیت های کرونایی تا پایان آذرماه در همدان ادامه پیدا کند.

نادری فر افزود: کلیه مشاغل دسته یک و دو در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال و اصناف دسته سه و چهار همچنان تا پایان آذرماه تعطیل هستند.

وی با اظهار خرسندی از فروکش شدن موج سوم کرونا در استان از مردم درخواست کرد: از دورهمی های شب یلدا و دیدار با بزرگسالان امسال پرهیز کنند چراکه اگر رعایت نشود شاهد موج چهارم کرونا در زمستان خواهیم بود.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان همدان گفت: همچنان محدودیت های تردد خودرو در همدان از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ادامه دارد و در شهرستان های استان از تردد خودروهایی با پلاک غیر بومی جلوگیری می شود.


بیشتر بخوانید؛

تمدید اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان


نادری فر تاکید کرد: با سرد شدن هوا و بسته شدن پنجره ها موج دیگری از بیماری در راه است که لازم است هر یک ساعت در محیط های سربسته در و پنجره ها را در حد چند دقیقه برای جابجایی هوا باز بگذارند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۵۴ درصد از مبتلایان به کرونا بزرگسالان هستند بنابراین خانواده ها باید سلامتی بزرگترها را در نظر بگیرند و از دور همی ها در خانه آنها جداً اجتناب کنند.

منیژه فرهانپور - استان همدان

223940

مطالب مرتبط