مدیرکل راه آهن غرب کشور خبر داد:

بهره برداری ایستگاه برون شهری قطار همدان تا پایان سال

مدیر کل راه آهن غرب کشور از بهره برداری ایستگاه برون شهری قطار همدان به صورت کامل تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان؛ سیدسعید ابراهیم‌نژاد مدیرکل راه‌آهن غرب کشور در خصوص راه اندازی ایستگاه قطار بیرون شهری همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق توافق انجام شده، منابع مالی به پیمانکار تزریق شده است و در خوش‌بینانه‌ترین حالت با توجه به پیشرفت کار، ایستگاه بیرون شهر قطار همدان طی ایام دهه فجر امسال به‌طور کامل افتتاح خواهد شد.

ابراهیم نژاد با تأکید بر اینکه درصورت بروز اتفاق خاصی با توجه به شرایط جوی در همدان امکان تغییر زمان افتتاح وجود دارد، افزود: در این صورت تا پایان سال جاری به‌طور کامل این پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید؛

راه اندازی اولین قطار همدان تهران در دو طبقه


وی با بیان اینکه اعتبار درنظر گرفته‌شده به‌منظور تکمیل این طرح اختصاص یافته است، گفت: طی بازدید وزیر راه و شهرسازی دستور ویژه مبنی بر پرداخت کامل اعتبارمورد نیاز برای این طرح صادر و این مهم انجام شده و کار‌ها به شکل مطلوب درحال پیشرفت است.

مدیر کل راه آهن غرب کشور درخصوص انتقال ساختمان اداره کل راه آهن نیز یادآور شد: طی طراحی مساحت ساختمان مورد نظر کنونی دو هزار و ۵۰۰ متر در دو طبقه است که در طبقه دوم آن واحد‌های اداری راه‌آهن مستقر خواهند شد.

ابراهیم نژاد خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در شهر نیز یک ساختمان از مجموعه استان تهیه کنیم و یک تیم مدیریتی راه‌آهن هم در ساختمان داخل شهر مستقر شوند.

مدیر کل راه آهن غرب کشور درخصوص زمان عملیاتی شدن ایجاد ساختمان درون‌شهری راه آهن نیز گفت: امیدواریم این مهم طی سال آینده عملیاتی شود.

224599

مطالب مرتبط