رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

واژگونی ۶ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده های استان

رئیس پلیس راه استان همدان از واژگونی ۶ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده های استان خبر داد و گفت: بر اثر لغزندگی جاده ها ۲۰ خودرو از جاده ها منحرف شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف که از دیشب در استان آغاز شده است موجب لغزندگی جاده‌های استان و ۳ برابر شدن تصادفات خسارتی شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: برف روبی در گردنه‌های استان به خوبی انجام شده است، اما در برخی جاده‌ها هنوز نمک پاشی و برف روبی انجام نشده و همین امر باعث یخ زدگی کمی در جاده‌ها شده است و تاکنون بیش از ۲۰ خوردو بر اثر لغزندگی از جاده‌ها منحرف شده اند.

وی با تاکید بر اینکه بستن زنجیر چرخ و همراه داشتن آن و بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان الزامی است افزود: نیمی از نیرو‌های راهداری استان در گردنه‌ها مستقر شده اند تا خطر تصادفات و لغزندگی جاده‌ها را در این مناطق کاهش دهند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ۶ مورد واژگونی خودرو‌ها را در جاد ه‌های استان داشته ایم که دو مورد از آن‌ها یک دستگاه تریلی و یک دستگاه ماینر نمک پاش از خودرو‌های سنگین بودند.


بیشتر بخوانید؛

هشدار پلیس برای رانندگی در فصل سرما


وی بیان کرد: در تصادفات امروز به خاطر سرعت پایین خودرو‌ها هیچ گونه تصادف فوتی و جرحی نداشته ایم و در تصادفات دیروز هم تنها ۲ نفر مجروح شده اند.

عزیزی در پایان گفت: برخی از جاده های استان مانند مسیر ملایر - نهاوند، گردنه اسدآباد، ملایر - آورزمان، ملایر _ بروجرد هیچ گونه بارشی نداشته اند و هم اکنون جاده های خشک هستند.

224834

مطالب مرتبط