رئیس پلیس راه هرمزگان خبرداد:

تصادف مرگبار پراید و کامیون

رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: تصادف یک دستگاه خودرو پراید و کامیون با یکدیگر در محور «گچین بالا-بندرعباس» دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.
تصویر تصادف مرگبار پراید و کامیون

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در محور « گچین بالا-بندرعباس» بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه نیروهای امدادی شهرستان بندرعباس به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی های به عمل آمده در محل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید و کامیون به دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه علت سانحه در حال بررسی می باشد، تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات وارد شده در دم فوت شده و راننده و سه سرنشین دیگر خودرو پراید مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان در رانندگی به ویژه هنگام بارندگی و تاریکی شب، هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با احتیاط و رعایت قانون و مقررات رانندگی، پرهیز از سرعت، سبقت غیر مجاز و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگ از وقوع چنین سوانح دلخراش جلوگیری کنند.

منبع: موج

482232