هرمزگان

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونااستان:

فرمانداران هرگونه کمبود اکسیژن در هرمزگان را سریع اطلاع دهند

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان به اهمیت تامین به موقع اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: فرمانداران بروز هرگونه کمبود اکسیژن در بیمارستان های استان را سریع اطلاع دهند تا پیگیری و رفع شود.
مهدی نوبانی روز گذشته توانست با جلب نظر اعضای شورای شهر، شهردار بندرعباس شود اما شهردار جدید بندرعباس کیست و از بین چه کسانی انتخاب شده است؟ متن پیش‌رو به پاسخ این سوال می‌پردازد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان عنوان کرد؛

صادرات حدود ۲ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه 2 میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی از این استان صادر شده، اعلام کرد: رشد کابوتاژ در 4 ماهه نخست سال جاری 30 درصد بوده است.
مهم‌ترین چالش شورای شهر بندرعباس، انتخاب شهردار جدید است که شایعات زیادی پیرامون آن وجود دارد. معمولا برخی نمایندگان مجلس در پشت‌پرده انتخاب شهرداران بندرعباس را ساماندهی می‌کنند
رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پیرو افزایش شیوع و میزان بستری و مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا، کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونای جزیره کیش تشکیل جلسه داد که مقرر شد جزیره کیش برای مدت یک هفته تعطیل شود.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان ضمن تاکید بر دلجویی خبرنگاران وعکاسان گفت: باید اداره کل گمرک هرمزگان در بیاینیه ای رسمی عذرخواهی خود را از اهانت به جامعه رسانه ای هرمزگان اعلام کند و هیچ گونه انکار و سهل انگاری مورد قبول مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس نیست.
گزارشی از جزیره ابوموسی؛

جزیره‌ای که قرار بود قطب گردشگری شود

قرار بود بعد از ادعای امارات، جزیره ابوموسی منطقه نمونه گردشگری شود، اما با وجود برخی از سرمایه گذاری ها در این جزیره، هنوز هر ایرانی نتوانسته با ابوموسی عکس یادگاری بگیرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام یک باند مسلح قاچاق موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با منهدم کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، ۴ سوداگر مرگ را دستگیر و ۳۴۳ کیلو مواد مخدر را در شمال استان کشف کردند.
مقیم‌زاده گفت: نقص فنی که به دلیل باد شدید در شبکه توزیع برق هرمزگان ایجاد شده بود، رفع شده و تا بعد از ظهر مشکل خاموشی در این استان رفع می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ورود بنگاه های اقتصادی به بحث کمک و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: باید دولت در زمانی کوتاه و به صورت ضرب العجلی تصمیمی برای کمبودهای بخش درمان هرمزگان بگیرد.
برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ ایران سیلینگ با همکاری ایران کایت سرفینگ در نظر دارد گام مهمی در توسعه رشته کایت بردینگ بردارد و با طراحی و اجرای اولین رویداد رقابتی در قالب تور ورزشی کایت بردینگ به عنوان مسابقه سالانه دریایی منطقه خلیج فارس، به یکی از مهمترین پایگاه های پاییز و زمستانی مورد علاقه کایت بردرهای کشور و منطقه تبدیل شود.