رییس شورای اسلامی شهر اراک:

آدمهای کوتوله را مدیر نکنیم


رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: با انتصاب افراد ناشایست و کوتوله مدیریت شهر را به بیراهه نکشانیم.


.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ مرتضی سورانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون در اراک ابراز کرد: آدم های کوتوله را نباید به منصب مدیریت شهری بگذاریم و نکته قابل توجه دیگر این است که برای انجام کارهای خیلی بزرگ باید مدیران لایق حمایت شوند نه اینکه چوب لای چرخ مدیران قرار دهیم؛ چرا که خروجی تمام کارها به نفع شهر خواهد بود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر با تلاش و اجرای پروژه های بزرگ اعتماد به نفس بی نظیری بین مدیران و کارکنان شهرداری ایجاد کرده است.
سورانه ادامه داد: با پیگیری شورای شهر و اعتماد به نفس بالا توانسته ایم به کمک سازمان میراث فرهنگی در راستای ترمیم پشت بام بازار قدیمی اراک و کمک به بازسازی مقبره آقا نورالدین از مفاخر اراک اقدام کنیم.
رییس شورای شهر اراک در ادامه صحبت های خود گفت: کار ‌شورای شهر نظارت و قانون گذاری بر اجرای فعالیت های شهرداری است که با اجرای صحیح این امر توانسته ایم ۹۷ درصد پروژه های اراک را به اتمام برسانیم.
مرتضی سورانه افزود: تلاش اصلی ما در شورای شهر اتمام تمامی پروژه های نیمه کاره و خوابیده شهر بوده و به همین دلیل نیز اجازه اجرای هیچ پروژه جدیدی را به شهرداری نداده ایم تا در ابتدای امر تکلیف پروژه های ناتمام مشخص شود.
وی با بیان اینکه پنج پروژه جدید در اراک کلنگ زنی شده است، ابراز کرد: کارهایی که در آینده در اراک به بهره برداری خواهند رسید شامل میدان مقاومت، بلوار آنجفی و تقاطع فرودگاه با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد تومان، همچنین منطقه گردشگری دره گردو با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اعتبار ۵ میلیارد تومانی از طرف استانداری که این طرحها به یاری خداوند تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهند رسید

209466