نماینده مردم اراک در دیدار با خانواده شهید نوروزی:

شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید نوروزی گفت: شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید سیره شهدا را ادامه داد.

به گزارش پرسون از اراک، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید تفحص شده جعفر نوروزی گفت: شهدا سرمایه ایرانی اسلامی هستند و باید راه و روش زندگی این عزیزان الگوی زندگی جوانان باشد.

وی در این دیدار بیان کرد: شهید نوروزی و سایر شهدای ۸ سال دفاع مقدس با ایثارگری و از خودگذشتگی باعث ایجاد امنیت امروز این مرز و بوم شدند و همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم زیرا خانواده شهدا نیز پابه پای شهدا سهمی در این ایثار دارند.

کریمی افزود: شهید نوروزی بعد از ۳۰ سال مفقوالاثر بودن همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) طی عملیاتی تفحص و شناسایی شد و به خانواده و خاک وطن بازگشت که این هم‌از برکات شهداست که دارای معنویت است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهدا درس دینداری، شجاعت و از خودگذشتگی را به همه ما دادند و باید پاسدار این یادگار گرانبهای آنها باشیم‌ و خانواده های انان را نمادی از صبر از خود گذشتگی و ایثار بدانیم.

229632

مطالب مرتبط