مازندران

در پی انتشار شایعه خبری در فضای مجازی در مورد بدحال شدن و بستری سه تن از پرستاران بیمارستان امام(ره) ساری به دنبال تزریق واکسن کرونا ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تکذیب این خبر گفت: طبق بررسی انجام شده تاکنون هیچ گزارشی از مراکز درمانی مبنی بر بستری واکسینه شدگان به خاطر بروز عارضه جدی واکسن کرونا نداشتیم.
استاندار مازندران عنوان کرد:

لزوم پشتوانه علمی برای انتقاد از دولت

استاندار مازندران با توجه به بخشی از انتقادات مطرح شده در روزهای اخیر علیه دولت گفت: این انتقادات فاقد پشتوانه علمی و شعاری است؛ انتقاد بدون توجه به عنصر زمان و مکان فاقد پشتوانه علمی و بی پایه و اساس است و لازم است منتقدان دولت تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی کشور را هم ببینند.


فرماندار گلوگاه گفت: متاسفانه مسابقه اخیر جنگ سگ ها با یک ساماندهی  قبلی  برگزار شد و ماموران انتظامی نیز پس از  اطلاع از برگزاری مسابقه  جنگ خونین سگ ها  در محل حاضر شده و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر کردند.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر:

آتش‌سوزی منطقه سیارسی خاموش شد

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر اعلام کرد: آتش‌سوزی منطقه سیارسی جیرکوه جواهرده این شهرستان خاموش شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر اعلام کرد: آتش‌سوزی یک هکتاری جنگل‌های روستای واچکلایه در محور جواهر ده این شهرستان مهار شد.

بر اساس تازه‌ترین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار شهرستان دیگر مازندران هم قرمز شد و تعداد مناطق قرمز استان به ۹ شهرستان افزایش یافته است.

پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/9

بعضی از آموزگاران حتی بلد نیستند از گزینه های شاد استفاده کنند

آزمون و خطای برنامه شاد در دوران کرونا اتفاق افتاد. اما بعد از گذشت ماه ها استفاده از این برنامه، اتفاق چشمگیری در ارتقا کیفی این برنامه اتفاق نیفتاده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: خودروی قاچاقچیان مواد مخدر پس از اخطار‌های پلیس و تیراندازی به سمت خودرو متوقف شد.
نماینده مردم آمل:

به مازندران سفر نکنید

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت نامساعد استان مازندران در بحث شیوع کرونا گفت: از مردم خواهش می کنیم که در این شرایط فعلا به این استان سفر نکنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

فرد آپاراتی محتکر لاستیک در بابل دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: فردی که در پوشش آپاراتی اقدام به خرید و فروش انواع لاستیک‌های فاقد کد ثبتی می کرد، در بابل دستگیر شد.