برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای کیاسر

مسوول برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر از برگزاری این یادواره با شرایط محدود کرونایی از پانزدهم تا هجدهم شهریور ماه خبر داد.
تصویر برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای کیاسر

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، سلطان‌علی رضایی مسئول برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر در گفت‌وگویی از آغاز به کار یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر از پانزدهم شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا و محبین شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز و تا هجدهم شهریور ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: افتتاحیه این یادواره با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا همراه بود که حفظ ضوابط بهداشتی در کنار مزار امامزاده عبدالصالح و محسن برگزار و آغاز این رویداد با رمز "خانه‌ای کوچک" و توسل بر حضرت زهرا (س) همراه بود.

رضایی عنوان دیگر مراسم را "زیبانگر" معرفی و تصریح کرد: این نام برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، بر این اساس نگاهمان به شهادت و خون‌های ریخته شد باید ترویج خط و راهشان باشد، توجه و تکریم از خانواده‌های شهدا باید مدنظرمان باشد.

مسئول برگزاری این یادواره شهدا خاطرنشان کرد: ترویج خط شهدا را راهکاری مهم برای عدم رسوخ دشمن بین مردم و توجه به ولایت‌مداری است و توجه به این مهم ضرورت دارد.

وی همچنین اعلام کرد: در این یادواره برنامه‌ها در ۷ محور؛ زیارت قبور شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، تقدیر از بانوان روستای کیاسر، برگزاری همایش "یاعلی" ویژه خانواده‌های موکب‌دار اجرای برنامه رزمایش موشکی و غیره برگزار خواهند شد.

رضایی با بیان اینکه در این یادواره میزبان مهمانانی از سراسر کشور هستیم، ادامه داد: هدف از برگزاری یادواره، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روستای کیاسر و اطراف و همچنین یادبود شهدای مدافع "سید سجاد خلیلی" است، تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوانان ترویج کنیم.

مسئول برگزاری بیست و چهارمین یادواره کیاسر، تاکید کرد: ما با شهدا عهد بستیم که سرباز ولی فقیه باشیم به‌همین دلیل خللی در فکر و بینش ما ایجاد نخواهد شد، خوشحالیم که همه ساله میزبان برگزاری یادواره هستیم.

منبع: فارس

338161