ساخت و سازهای غیرمجاز در بابلسر تخریب شدند

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در ۱۰ هزار متر از زمین های کشاورزی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر تخریب شدند.
تصویر ساخت و سازهای غیرمجاز در بابلسر تخریب شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام نماینده جهادکشاورزی شهرستان بابلسر مبنی بر تفکیک غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از اراضی کشاورزی آن شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، متهمان را که با تفکیک غیر قانونی زمین های مورد نظر، اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد.

این مقام انتظامی از رهاسازی ۱۰ هزار متر از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

میرزایی، اظهار کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و افراد فرصت طلب نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی را تجاوز به حقوق همه مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی در بخش کشاورزی و اقتصاد جامعه خواهد شد.

منبع: ایسنا

338255