مازندران

مسئول راهداری محور هراز از بازگشایی این محور خبر داد و گفت: محور هراز بعد از تلاش 10 ساعته راهداران پاکسازی و تردد در آن از سر گرفته شد.
رئیس ذخیره گاه زیست کره میانکاله به آتش سوزی های صورت گرفته در چند روز اخیر در این مکان گفت و اعلام کرد: این آتش‌سوزی عمدی به نظر می‌رسد و در ساعت 8 شب خاموش شد.
مدیر کل انتقال خون مازندران با اعلام این‌که ذخایر خونی استان به چهار روز کاهش یافته است این موضوع را خطرناک و غیرطبیعی دانست
سرایت ویروس هندی یا همان دلتا بسیار بالا است، تعداد بیماران در مازندران به شدت افزایش پیدا کرده و مسئولان بهداشتی همچنان بر پرهیز از هرگونه تجمع و دورهمی تاکید دارند، با این حال، مازندران مقصد بسیاری از مسافرانی شده که از تعطیلات این روزهای تهران، البرز و تعطیلات عید قربان استفاده کردند و به این استان آمدند، موضوعی که می‌تواند در نهایت به افزایش این آمار بیانجامد.
فرماندار رامسر با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان گفت: این شهرستن پذیرای گردشگران و مسافران نیست.
فرماندار سوادکوه با اظهار این که محورهای اصلی و فرعی این شهرستان که به دلیل بالا آمدن آب مسدود شده بود هم اکنون باز است ، گفت : بالا آمدن آب رودخانه و رانش زمین بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی وارد کرده است.
برداشت رسمی برنج مازندران به صورت مکانیزه از صبح امروز دوشنبه با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای « دعو کلا » بخش دابوشت آمل آغاز شد.