مازندران

الزامات دوگانه استاندار مازندران و نمایندگان مجلس ؛

استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی

نبود برنامه های دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است
مدیر عامل آبفای مازندران:

بومیان مازندران در اولویت آبرسانی

مدیر عامل آبفای مازندران گفت: با توجه به این که زیرساخت‌ها برای خدمات‌رساب به 3 میلیون نفر فراهم است و ما 7 میلیون نفر را پوشش می‌دهیم لازم است بومیان در اولویت آبرسانی قرار بگیرند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از در دست اقدام بودن عملیات ساخت ۱۲۵ مدرسه در قالب ۵۷۵ کلاس درس در این استان خبر داد.
مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد: اکنون شش بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان‌های بابل بستری و تحت درمان هستند.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا اعلام کرد: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر ۴ میلیارد و۸۳۵ میلیون و۴۶ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرده که نسبت به سال گذشته 707 درصد پیشرفت داشته است.
برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های ایزدشهر در شهرستان نور که طی سال‌های اخیر بارها خبرساز شده بود به گفته برخی شهروندان بنا بر مشاهدات همچنان از بعضی مناطق توسط گروه مشخصی از افراد در حال انجام است. اما مسئولان می‌گویند این برداشت‌ها به صورت محسوسی کاهش یافته و چندان گسترده نیست.
تدارک فرصت برای یک تصمیم عاقلانه ؛

آیا چالش خوزستان در انتظار مازندران است؟

از دشت‌های سمنان در کویر مرکزی گرفته تا تهران پایتخت نشین و استان‌های همجوار بالادست و کناره، نشاندن عطش تشنگی شأن را در مازندرانی جستجو می‌کنند که با شتاب به سمت کم آبی و خشکسالی در حرکت است.
اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار علی محمد مقدس را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی کردند.
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به عادت و حضور دائمی مسافران در پایان هر هفته به استان از ادامه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان تا پایان روز جمعه پنجم شهریور خبر داد.
مراسم گرامیداشت شهید مستندساز هادی باغبانی و روز خبرنگار در بابلسر برگزار شد که در این مراسم گپ و گفت کوتاهی بین خبرنگاران و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران با حضور خانواده شهید باغبانی صورت گرفت.
مدیرکل هواشناسی مازندران اعلام کرد: میانگین بارش ۱۱ ماهه سال زراعی جاری استان مازندران منتهی به مرداد ۱۴۰۰ حدود ۱۴ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران:

قیمت بالای جوجه های یکروزه، دغدغه مرغداران مازندران

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در استان بیش از ۱۲ میلیون قطعه است، اعلام کرد: قیمت بالای جوجه را از جمله دغدغه ها و نگرانی هاست
ساختمان مجللی که در میان باغ‌ مرکبات یکی از روستاهای شهرستان سیمرغ در حال ساخت است و تصاویر آن در روزهای اخیر منتشر شد واکنش‌ها و پرسش‌های متعددی را بین کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان رسانه‌ها ایجاد کرد که بدون پاسخ ماندن آن‌ها ابهاماتی را به وجود آورده است.
اعضای شورای شهر ساری:

انتخاب شهردار غیرقانونی است

2 عضو شورای شهر ساری تایید کردند که به فرماندار نامه نوشته‌اند و با تاکید بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار خواستار انتشار فیلم انتخاب وی شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری با اعلام اجرای طرح نذر سلامت از سوی اعضای جوانان هلال‌احمر این شهر افزود: هدف از اجرای این طرح، انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ماه محرم است.
طی روزهای اخیر فیلمی با موضوع غارت جنگل در فضای مجازی دست به دست می‌شود اما منابع طبیعی مازندران با رد این مسئله معتقد است محموله های چوبی، مربوط به زراعت چوب است.