کشف و ضبط ۱۰۱ گرم طلای قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور از کشف ۱۰۱ گرم طلای قاچاق از دو واحد صنفی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری، خبر داد.
تصویر کشف و ضبط ۱۰۱ گرم طلای قاچاق در ساری

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی در کشور یکی از راه‌های کنترلی بازار و بازدارنده فعالیت دلالان غیرمجاز می‌باشد، به همین منظور مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در پی خبر واصله از منابع مورد وثوق مبنی بر اینکه در شهرستان ساری افرادی در امر خرید و فروش طلا و ارزغیرمجاز فعالیت گسترده دارند، پس از بررسی صحت و سقم گزارش موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس و کارشناسان سازمان‌های صمت و استاندارد پس از بررسی موضوع، اعلام داشتند طی بازدید میدانی در نهایت از واحد صنفی به میزان ۱۰۱ گرم طلای قاچاق کشف و ضبط و طبق نظر کارشناسان، ارزش کشفیات ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه تصریح کرد: طلای مکشوفه، تحویل کارشناسان اداره صمت و برای دو متصدی واحدهای صنفی، پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

منبع: مهر

572622