درخشش سپاه مازندران در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان سپاه

اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطح سازمانی سپاه، با کسب عنوان دومی سپاه کربلا استان مازندران همراه بود.
تصویر درخشش سپاه مازندران در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان سپاه

به گزارش سایت خبری پرسون، سپاه کربلا استان مازندران در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطح سازمانی سپاه، در بین قرارگاه‌های ۳۶ گانه سپاه موفق به کسب مقام دوم شد.

گفتنی است ۱۲ نفر از سربازان برتر سپاه کربلا در حوزه‌های مختلف مهارت آموزی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند که ۵ نفر از آنان موفق به کسب عنوان برتر شدند و به مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور راه یافتند

لازم به ذکر است به همت قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه کربلا بیش از ۱۲۵۰ سرباز در سال جاری دوره‌های مهارت اشتغال و کار آفرینی را طی کردند و ۷۰ دوره تخصصی آموزشی و تجربه در محیط کار واقعی نیز برای این سربازان ماهر برگزار شد.

برگزاری آموزش مهارت‌های عمومی برای تمامی سربازان بدو ورود در حوزه‌های سبک زندگی، سواد رسانه‌ای، امداد و نجات و … از دیگر برنامه‌های قرارگاه مهارت آموزی سپاه استان برای ارتقای توانمندی‌های اجتماعی جوانان سرباز است.

همچنین از سال ۱۴۰۰ تا به حال ۲۱۰ سرباز ماهر سپاه کربلا که خدمت مقدس سربازی آنان به پایان رسیده است از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر نیز در سال جاری جهت دریافت وام‌های کارآفرینی به دبیرخانه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح استان معرفی شدند.

منبع: مهر

575080