ایجاد ۲ هزار و ۷ فرصت شغلی در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: در دو ماه اخیر حدود ۴۰ موافقت اصولی با پیش بینی حجم سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال و ایجاد ۲ هزار و ۷ فرصت شغلی صادر شده است.
تصویر ایجاد ۲ هزار و ۷ فرصت شغلی در مازندران

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین ایزدی پیش ازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: ۱۳۵ موافقت اصولی تأسیسات گردشگری با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۶ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال با اشتغال ۵ هزار و ۸۸۹ نفر صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ادامه داد: در دو ماه اخیر حدود ۴۰ موافقت اصولی با پیش بینی حجم سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال و ایجاد ۲ هزار و ۷ فرصت شغلی صادر شده است.

وی همچنین از صدور ۱۴ مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۶ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: با ایجاد مجوز یک تأسیسات گردشگری در ۲ ماه گذشته با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی موافقت شد. ایزدی با اعلام اینکه ۲۰۷ پروژه گردشگری نیمه تمام به ارزش ۳۶۹ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۱۵ هزار و ۳۹۵ نفر در حال انجام است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۹ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی است.

منبع: مهر

572880