لرستان

اردیبهشت هم/
با این بارانِ بی امانش/
ذکرِ عشق می گوید/
ناز میخرد و حکمِ عاشقی امضاء می کند/
عاشقان!/
غزلِ عشق مهیاست …
به منظور هماهنگی شبکه بانکی با دستگاه های اجرایی و همچنین ابلاغیه مدیریت بحران استان هرمزگان در خصوص پیشگیری از هرگونه بحران انرژی به دلیل افزایش دمای هوا ساعت کار شعب بانک ایران زمین در این استان تغییر کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان:

دیوار حائل در جوار ژئوپارک شیرز ایجاد شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اتمام عملیات پروژه بهسازی و ایجاد دیوار حائل در جاده دسترسی به دره شیرز از توابع شهرستان کوهدشت خبر داد.

یک سنگ‌نوشته که سندی معتبر بر اثبات موجودیت شهر "شاپورخواست" بوده و به عنوان نخستین و کهن‌ترین سند منابع ملی در ایران محسوب می‌شود. همچنین قوانینی مهم بر روی این سنگ‌نوشته حک شده است.
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور تأکید کرد؛

تغییری در مرز چهارمحال ، لرستان و اصفهان نداریم

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور تأکید کرد که بر خلاف ادعاهای منتشره برای تشویش اذهان عمومی، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد.
رئیس اورژانس لرستان گفت: انفجار گاز در یک منزل مسکونی روستای "سرنمک " شهرستان خرم آباد یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد؛

تجهیز کارگاه‌های آموزش تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از تجهیز و راه‌اندازی کارگاه تخصصی آموزش تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی استان با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال خبر داد.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با قرمز شدن وضعیت شهرستان ازنا و نارنجی شدن شهرستان‌های سلسله و دلفان در رنگ‌بندی کرونایی، استان وارد فاز چهارم کرونا شد.