لرستان

استاندار لرستان گفت: طبق گزارش ستاد ملی کرونا، در لرستان به تناسب سایر نقاط کشور شاهد افول پیک چهارم بیماری کرونا هستیم که البته اوضاع کماکان شکننده و نیازمند رعایت اقدامات پیشگیرانه است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: وحدت کنونی در جبهه مقاومت در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ثمره حضور مرد میدان شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در حالی که نظام سلطه معیشت مردم را هدف قرار داده است، برای برطرف کردن موانع تولید همه باید تلاش کنند.
مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: دشمن همواره سیاست تخریب و تحریف اقدامات و کارکرد نظام اسلامی را در پیش گرفته است که این موضوع باید بهترین انگیزه برای مقاومت در برابر هجمه‌ها باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: روابط عمومی به‌عنوان ساختاری روشنگر و تحول‌آفرین بیشترین سهم را در شکل‌گیری چارچوب‌های نو و تازه ارتباطی برای عبور از شیوه‌های ناکارآمد گذشته بنا نهاده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تمام شهرهای این استان از وضعیت قرمز شیوع کرونا خارج شده‌اند و در شرایط نارنجی یا زرد هستند.