مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد؛

تخصیص ۵ میلیارد اعتبار به تالار مرکزی خرم‌آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف و بازرسی از مجموعه، ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تالار مرکزی خرم‌آباد تخصیص پیدا کرده که هفته آینده مبادله موافقت‌نامه آن انجام می‌شود.
تصویر تخصیص ۵ میلیارد اعتبار به تالار مرکزی خرم‌آباد

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، احمدحسین فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین وضعیت تالار مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه اعتبارهای این مجموعه طی سال‌های اخیر به دلیلی تعطیلی کار صفر بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف و بازرسی از مجموعه، ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تالار مرکزی خرم‌آباد تخصیص پیدا کرده که هفته آینده مبادله موافقت‌نامه آن انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تعیین پیمانکار تالار مرکزی خرم‌آباد و ادامه عملیات اجرایی پروژه طی مهرماه خبر و ادامه داد: در حال حاضر مجموعه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از کتابخانه الیگودرز طی روزهای گذشته، از افتتاح کتابخانه شهید باهنر بروجرد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد، تا ماه آینده خبر داد.

فتایی بیان داشت: سالن نگارخانه مجتمع ازنا نیز به زودی افتتاح خواهد شد، ضمن اینکه برای بازسازی سالن‌های نمایش دورود و ازنا نیز اعتبارهایی پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آن به زودی انجام می‌شود.

منبع: فارس

333592