مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب لرستان تاکید کرد؛

بهره برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان لرستان گفت: 3 مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
تصویر بهره برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در هفته دولت

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، حمیدرضا کرم‌وند مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در ادامه فعالیت ها و پروژه هایی که در سطح استان دارد، سه مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در شهرستان های دلفان (مجتمع های ریخان گلال و بگوردی) و چگنی (مجتمع چم خوشه) را آماده بهره برداری نموده که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این پروژه ها با اجرای بیش از پنج کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی، سه ایستگاه پمپاژ است که به بهره برداری خواهند رسید و با بهره برداری از این مجتمع ها ۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: طی ۱۸ ماه گذشته حدود ۱۰۰ روستا از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند که این ۱۰۰ روستا در قالب پروژه هایی بوده که تحت عنوان هر-هفته-الف-ب-ایران به بهره‌برداری رسیده اند و نزدیک به ۴۰۰ روستا هم که مشکلاتی در بحث شبکه آب داشته اند با استفاده از امکانات شهری که در اختیار داشتیم رفع مشکل شدند.

کرم‌وند عنوان کرد: در حال حاضر نیز حدود هزار و ۳۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب وفاضلاب نیستند که مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در صورتی که دهیاران، بخشداران و متولیان این روستاها اعلام آمادگی و پیگیری نمایند شرکت آب و فاضلاب این آمادگی را دارد که این روستاها را نیز تحت پوشش خدمات شرکت قرار دهد.

333524