فرماندار خرم آباد تاکید کرد؛

تشدید محدودیت ها و افزایش پایگاه های واکسیناسیون

فرماندار خرم‌آباد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان، بر تشدید محدودیت ها و سخت گیری بیشتر در بحث برگزاری مراسم شادی و عزا و نظارت بیشتر بر مناطق گردشگری و اماکن ورزشی و دیگر اماکن پر ازدحام تاکید کرد.
تصویر تشدید محدودیت ها و افزایش پایگاه های واکسیناسیون

به گزارش پرسون از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم آباد، جعفر طولابی فرماندار خرم آباد در چهل و چهارمین جلسه ستاد کرونای شهرستان که امروز با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت کرونایی نامناسب استان و شهرستان خواستار توجه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی و رعایت بهتر و دقیق تر پروتکل ها از سوی آنان شد.

وی شرکت مردم در مراسمات خاکسپاری را یکی از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا دانست و از شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواست تا با اجرای محدودیت در تردد افراد و خودرو ها و صدور برگ جریمه برای خودرو های پارک شده در مسیرهای منتهی به آرامستان ها از حضور مردم در این مراسمات جلوگیری نموده و سازمان تبلیغات اسلامی با مداحان این مراسم ها برخورد کند.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه از سازمان ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست برخورد قاطع تری با متخلفان در این حوزه ها خصوصا تور های گردشگری، سالن های بدنسازی و دیگر فضا های ورزشی سربسته انجام و متخلفین را سریعا جهت طی مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی کنند.

طولابی در ادامه خواستار تسریع روند واکسیناسیون با جانمایی و برآورد اماکن، امکانات، نیروها و تجهیزات برای ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون از سوی مرکز بهداشت شهرستان شد.

337173