لرستان

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب لرستان تاکید کرد؛

بهره برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در هفته دولت

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان لرستان گفت: 3 مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

3 مصدوم در حادثه محور ازنا_شازند

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: واژگونی دو دستگاه تریلی و ساینا در محور ازنا_ شازند 3 مصدوم بر جای گذاشت.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای جانمایی جدید کارخانه سیمان خرم آباد و همچنین پیدا کردن سرمایه گذار برای این پروژه از سوی سازمان صمت لرستان خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ارزیابی‌ها نسبت به برنامه‌ها و سوابق آقای اسماعیلی نگاه مثبتی نسبت به ایشان وجود دارد و قطعاً بعد از اینکه ایشان در این جایگاه قرار بگیرد، می‌تواند موفق شود.
یک کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی در یادداشتی نوشته است: آب کشکان مرده و جنازه اش بر زمین نقش بسته است.
آیین سنتی شام غریبان به یاد بی پناهی و غریبی حضرت زینب (س) و خاندان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پنجشنبه شب با حضور پرشور مردم در نقاط مختلف شهرستان نوراباد برگزار شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

5 مصدوم در حادثه محور اشترینان_نهاوند

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: واژگونی دو دستگاه پژو و پراید در محور اشترینان_نهاوند 5 مصدوم بر جای گذاشت.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

5 مصدوم در حادثه محور خرم اباد_ بروجرد

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: واژگونی سه دستگاه زانتیا، پراید و نیسان در محور خرم اباد_ بروجرد 5 مصدوم بر جای گذاشت.