رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خبرداد:

گاز رسانی به راهدار خانه ها و پاسگاه های پلیس راه

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در راستای اجرای مدیریت سبز، هوای پاک، بهینه سازی و کاهش مصرف سوخت تاکنون عملیات گاز رسانی به سه راهدار خانه استان انجام شده است و مابقی راهدار خانه ها و پاسگاه های پلیس راه نیز در دستور کار قرار دارند.
تصویر گاز رسانی به راهدار خانه ها و پاسگاه های پلیس راه

به گزارش پرسون از لرستان، سبحان ملکی صادقی رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت صرفه جویی و بهینه سازی مصرف سوخت های فسیلی و کاهش آلایندگی هوا در راستای مدیریت سبز و هوای پاک و رفع مشکلات مربوط به تهیه و حمل گازوئیل مصرفی خصوصا در فصل سرما از سال گذشته با پیگیری مدیر کل و معاونت فنی و تلاش شبانه روزی کارکنان اداره فنی و نظارت این اداره کل، در تعامل با شرکت گاز استان، موضوع گاز رسانی به راهدار خانه ها و پاسگاه های پلیس راه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر پایه این رویکرد در سال گذشته دو راهدار خانه شوراب شهرستان چگنی و کاکارضا سلسله گاز رسانی شدند، و امسال نیز عملیات گاز رسانی به راهدار خانه چالانچولان انجام شده است و گازرسانی راهدارخانه هیراب بروجرد هم در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در بحث گاز رسانی پاسگاه های پلیس راه و به منظور ارائه خدمات پشتیبانی به نیرو های خدوم پلیس، کار گاز رسانی به پاسگاه پلیس راه چالانچولان اجرایی شده است و گاز رسانی قرارگاه پلیس راه استان نیز در هفته جاری عملیاتی می شود.

ملکی صادقی در پایان با قدردانی از همکاری شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: درصورت تداوم تعامل شرکت گاز، این آمادگی را داریم که تمام راهدار خانه ها و پاسگاه های پلیس راه استان را گاز رسانی نماییم.

350505