فرمانده انتظامی عنوان کرد؛

دستگیری 4 نفر از عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از شناسایی و دستگیری 4 نفر از عاملان درگیری منجر به جرح در این شهرستان خبر داد.
تصویر دستگیری 4 نفر از عاملان نزاع و درگیری در خرم آباد

به گزارش پرسون از لرستان، عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: در پی تماس احدی از شهروندان مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان 17 شهریور منتهی به خیابان امام (ره) شهرستان خرم آباد، بلافاصله تیم هایی از یگان امداد و کلانتری 11 و 12 به فرماندهی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: عاملان نزاع و درگیری به محض مشاهده ماموران پا به فرارگذاشتند، که با توجه به حساسیت موضوع و به منظور برخورد قاطع با هنجار شکنان و اقدامات تخصصی و پلیسی، کمتر از یک ساعت ضمن شناسایی منازعان و محل اختفا آنان در ۲ نقطه شهر، طی ۲ عملیات ضربتی تعداد 4 نفر از عاملان نزاع، با اقتدار دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد خاطر نشان کرد: پس از انتقال به مقر در بازجویی صورت گرفته علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی عنوان نمودند و پس از تکمیل پرونده، به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

دولتشاهی در پایان افزود: خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو بخواهند باعث خدشه دار شدن امنیت مردم شوند باید بدانند پلیس با قاطعیت و اقتدار تمام با آنان برخورد خواهد کرد.

351002