گیلان

اکبری‌پور با بیان اینکه گشت‌های یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز تشدید می‌شود گفت: مردم و طبیعت دوستان می‌توانند تخلفات زیست محیطی را با شمار تلفن ۱۵۴۰ گزارش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه برخی اشخاص می خواهند شورا را سکوی پرش برای پیشرفت خود قرار دهند و برای خود آقازاده درست کنند، تصریح کرد: آقازاده ها آتشی بر دامن نظام اسلامی و بلای کشور ما است.
ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان؛

۱۷۰ میلیون کمکهای گیلانیان به سی سخت ارسال شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان گیلان با اشاره به کمک‌های گیلانیان به مردم سی سخت گفت: ۱۷۰ میلیون تومان کمک به سی سخت توسط مواکب اربعینی استان گیلان ارسال شد.
پروژه نسل چهارم تولید ماهی در گیلان؛

پرورش ماهی سفید با آب شیرین و لب شور دریای خزر

رئیس پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور از اجرای پروژه ای با عنوان بررسی امکان پرورش ماهی سفید با آب شیرین و لب شور دریای خزر در استان گیلان خبر داد و افزود : در فاز اول این پروژه ماهی سفید را به غذای دستی عادت دادیم و توانستیم این ماهی را تا وزن ۱۰ گرم برسانیم.
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از ابتدای آغاز محدودیت‌های تردد شبانه در گیلان ۶۱۵ هزار خودرو به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌ها اعمال قانون شدند.
در جلسه علنی شورای شهر رشت به واگذاری پروژه‌های بزرگ عمرانی رشت به قرارگاه سازندگی خاتم تأکید و سپردن پروژه‌های کوچک عمرانی رشت را در شان قرارگاه سازندگی خاتم و به نفع شهر ندانستند.
فرماندار رضوانشهرِ استان گیلان گفت: در جهت حمایت از مشاغل مختلف و رونق کسب و کار، حدود شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده در این شهرستان پرداخت شده است.