معاون وزیر آموزش و پرورش در بازدید از حوزه های امتحانی:

پنجره «تابستان من» پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت‌های تابستانی، در صفحه اول شبکه شاد پنجره «تابستان من» ایجاد می‌شود که دانش آموزان میتوانند پایگاه اوقات فراغت و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کند.
تصویر پنجره «تابستان من» پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علیرضا کاظمی امروز در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی شهرستان لاهیجان گفت: وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت‌های تابستانی برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌هایی را انجام داد تا فعالیت‌های تابستانی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی ادامه پیدا کند و در این راستا در صفحه اول شبکه شاد پنجره «تابستان من» ایجاد می‌شود.

وی افزود: در این خصوص طراحی‌های نرم افزاری صورت گرفته و به زودی هر دانش آموزی در سراسر کشور می‌تواند از طریق شبکه شاد وارد صفحه شهر خود شده و پایگاه اوقات فراغت و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم در تابستان ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در سراسر کشور تشکیل دهیم تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ۳میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کنند.

منبع: پانا

290473