مشارکت بیش از 3700 نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در لنگرود

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۳۷۸۴ نفر در فرایند برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود مشارکت دارند، گفت: انتخابات در سه حوزه بخش مرکزی، اطاقور و کومله با ۱۷۱ صندوق اخذ رای برگزار می شود.
تصویر مشارکت بیش از 3700 نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در لنگرود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رحیم حیدری با بیان اینکه در خردادماه ۱۴۰۰ شاهد بزرگترین رخداد سیاسی سال خواهیم بود، اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، افزود: هرچقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، بر قدرت مطالبه گری و پیگیری منتخبین در عرصه داخلی و عزت و اقتدار رئیس جمهور در عرصه بین المللی افزوده خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنگرود، با بیان اینک ملت ایران با شرکت در انتخابات به وظیفه خود در مقابل خون شهدا و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی عمل می کنند، گفت: انتخابات فرصتی برای استفاده از حق رای جهت انتخاب افراد مد نظر است لذا همه باید در انتخابات شرکت کنیم و گزینه خودمان را به صندوق رای بیاندازیم.

حیدری، از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات سالم و امن خبر داد و یادآور شد: انتخابات در سه حوزه بخش مرکزی، اطاقور و کومله با ۱۷۱ صندوق اخذ رای برگزار می شود.

وی با اشاره به به مشارکت ۳۷۸۴ نفر در فرایند برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود ۱۱۲ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد و امیدواریم با حضور پرشور و حماسی مردم نقش تاریخی خودمان را نسبت به ارمان های انقلاب و نظام و شهدا ایفا کنیم.

منبع: ایسنا

290761