شرایط اضطراری کهگیلویه و بویراحمد خبرساز شد

کهگیلویه و بویراحمد طبق اعلام منابع خبری در شرایط اضطراری قرار گرفت.
تصویر شرایط اضطراری کهگیلویه و بویراحمد خبرساز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از مناطق این استان در شرایط اضطراری ناشی از بارش برف قرار دارد.

علیرضا نیکروز عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخی از مناطق این استان در شرایط اضطراری ناشی از بارش برف قرار دارد که برای کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی ناشی بارش‌ها مردم و مسافران استان به توصیه‌های مسئولان توجه جدی داشته باشد.

وی عنوان کرد: در فعالیت سامانه بارشی اخیر، بارش قابل توجهی از برف در منطق سردسیر و باران در مناطق گرمسیر استان خواهیم داشت و این مسئله باعث شده است تا استان در شرایط اضطراری قرار گیرد و همه دستگاه‌های اجرایی در آماده باشد کامل و خدمات‌رسانی قرار بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اکیپی از گروه‌های خدمات‌ رسان از صبح امروز همزمان با بارش برف تاکنون پیگیر وضعیت مناطق مختلف برفگیر استان هستند تا خدمات‌رسانی به خوبی انجام گیرد.

به گفته نیکروز، علاوه بر آن که همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی در حال آماده باش و فعالیت هستند، تجهیزات و ماشین‌آلات بخش خصوص نیز در مناطقی که ضرورت دارد در حال فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ترددهای غیرضروری انجام نشود، مسافرانی هم که قصد سفر به مناطق برف‌گیر استان را دارند حتی الامکان از سفر به این استان تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها و اقداماتی که از قبل صورت گرفت و آمادگی‌های لازم و هشداری‌هایی که داده شد تاکنون شاهد خسارتی در استان نبوده‌ایم و تلفات جانی هم تاکنون نداشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بارش برف سنگین برخی از راه‌های ارتباطی استان از جمله جاده یاسوج به سمیرم و جاده پاتاوه به دهدشت را بسته است و دیگر مسیرها باز است.

وی تصریح کرد: آب و برق شهرهای سردسیری استان با وجود بارش سنگین برف پایدار هستند و مشکلی وجود ندارد.

نیکروز از مردم شهر یاسوج خواست از تردد های غیرضروری در سطح شهر خودداری و با توجه به کار برف‌روبی خودروهایشان را در خیابان‌های اصلی پارک نکنند.

وی عنوان کرد: عملیات برف‌روبی هم اینک در سطح شهر یاسوج در حال انجام است و کمک و همراهی مردم را می‌طلبد.

منبع:تسنیم

463236