کرمانشاه

معاون غذا و دارو کرمانشاه خبر داد:

تأمین تجهیزات ۱۲ تخت ICU بیمارستان فارابی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تجهیزات ۱۲ تخت ICU بیمارستان فارابی تأمین شده است و  با پیگیری های صورت گرفته آمادگی تجهیز ۵۰ تخت ویژه دیگر را داریم.



آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای 15 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 126 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 70 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4833 نفر رسید.
وصف وقایع خرمشهر از آغاز تا آزادسازی در " منظومه خاک و خون؛

نسخه صوتی منظومه"خاک و خون" رونمایی شد

نسخه صوتی "منظومه خاک وخون" با صدای شاعرِ این متظومه، در مراسمی مجازی رونمایی شد.
دکتر فریبا خانی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

برای مراقبت از مادران باردار پرخطر چه باید کرد؟(بخش دوم)

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص پریناتولوژی گفت: بسیاری از این موارد با انجام مراقبت های ویژه بارداری قابل پیشگیری هستند. همه مادران باردار باید به سیستم بهداشت و درمان اعتماد کنند و با مراجعه به این مراکز مراقبت های پیش بارداری، بارداری و پس از بارداری را انجام دهند و وضعیت سلامت خود و جنین را بررسی نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

تولید 600 هزار ماسک سه لایه در شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی شد و تا کنون ۶۰۰ هزار ماسک در این خط تولید شده است.

مدیرعامل نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

220 تاکسی، به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توقیف شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از توقیف ۲۲۰ دستگاه تاکسی و ۱۱ دستگاه اتوبوس به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه، طی ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا قاتل جان 7 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 132 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 40 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4763 نفر رسید.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: باید نظارت بیشتری بر اماکن عمومی، پارک ها، مراکز تفریحی و همچنین آرامستانها به عنوان یکی از مهم ترین مراکز انتقال کرونا. شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

تامین مسکن، در اولویت کاری قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بحث مسکن گفت: افزایش قیمت‌ها در مسکن به معنای نیاز مردم در استفاده از این بخش است و نیاز به مسکن از مهمترین موضوعات است و ما هم موظف هستیم که نیاز‌های مردم در بحث مسکن را حل کنیم.
دومین شهید مدافع حرم کرمانشاه:

کدام شهید، قهرمان حماسه تکریت شد؟

شهید صادق یاری، قهرمان حماسه تکریت با ماشین تویوتایی با سرعت خود را به کامیون مملو از مواد منفجره که قصد داشت مقر نیروهای مدافع حرم را هدف بگیرد، کوبید و مانع شهادت صدها تن از رزمندگان اسلام شد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا نفس های 3 کرمانشاهی را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 98 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 44 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4723 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تعداد موارد بستری در استان کرمانشاه رو به افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره بر افزایش تعداد بستری های کرونا، عنوان کرد: تعداد بیماران بخش های ICU و بیماران متصل به دستگاه اکسیژن هم افزایش یافته و این امر نگران کننده است، چرا که بیماران بستری در ICU باید مدت بیشتری در بیمارستان بمانند و این یعنی زمان اشغال تخت طولانی‌تر شده و نیاز به تخت های بیشتری خواهیم داشت.

دادستان کرمانشاه مطرح کرد؛

شهدا خط قرمز دستگاه قضا

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده‌های آنها خط قرمز دستگاه قضایی هستند، گفت: هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد اگر بخواهد به شهدا و خانواده‌های شهدا توهین کند با او برخوردی جدی خواهیم داشت.
فرماندار شهر هرسین با اشاره به خسارت مالی آسیب دیده گان سیل گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم، اما زیر ساختها، محصولات کشاورزی که برداشت شده بودند، دام‌های سبک و علوفه روستاییان دچار خسارت جدی شده که در حال براورد میزان خسارت هستیم.
دکتر فریبا خانی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

برای مراقبت از مادران باردار پرخطر چه باید کرد؟(بخش اول)

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص پریناتولوژی گفت: در مواردی نیز که مادر باردار در اثر سزارین های قبلی، دچار چسبندگی جفت یا رحم شده  این فرد علاوه بر مراقبت های ویژه در زمان بارداری در هنگام جراحی نیز نیازمند تیم جراحی بسیار مجرب است تا مسائل و مشکلاتی که تهدید کننده جان مادر و نوزاد را مرتفع سازند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

شدت بارش ها منجر به روان آب در هرسین شد

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مجموع بارش چهارشنبه شب گذشته یک ساعت و نیم بود که ۲۵ میلیمتر بارش در فاصله ۱۵ دقیقه بود و شدت بارش ها منجر به روان آب در روستاهای شهر هرسین شد.
استاندار گفت: سلامت مردم با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در خطر است و این جرم است، سیل نباید باعث شود سلامت مردم به خطر بیفتد، امروز هیچ بحرانی سخت‌تر از کرونا نیست، سیل خسارت جانی نداشته است، و خسارت مالی هم قابل جبران است.

کارشناس ارشد ارگونومى در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

راهکار هایى براى پیشگیرى از فرسودگى شغلى در کارکنان بهداشت و درمان

یک کارشناس ارشد ارگونومی گفت: متاسفانه به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا شاهد افزایش بار کارى و فشار بر نیروى هاى بهداشت و درمان در سراسر کشور هستیم. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 100بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 34 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4679 نفر رسید.

زلزله بامداد امروز در کرمانشاه رخ داد:

زمین لرزه در غرب استان کرمانشاه بدون خسارت

از بامداد امروز سه زلزله پیاپی غرب استان کرمانشاه را لرزاند اما مسئولان می گویند این زمین لرزه ها هیچکدام خسارتی در پی نداشته است.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 6 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 123بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 39 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4645 نفر رسید.