مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

رتبه سوم اشتغال کشور به استان کرمانشاه رسید

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد چهار هزار و 377 فرصت شغلی زود بازده در سال جاری برای مددجویان کرمانشاهی، گفت: این نهاد توانسته است در نیمه نخست امسال رتبه سوم اشغال کشور را بین ادارات کمیته امداد کسب کند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه درجمع خبرنگاران گفت: در نیمه نخست امسال حدود دو هزار و 600 فقره وام قرض الحسنه اشتغال با اعتبار 108 میلیارد تومان به مددجویان جویای کار در استان پرداخت شده که با این میزان وام برای سه هزار و 187 نفر فرصت اشتغال و درآمدزایی ایجاد شده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه کمیته امداد در کنار پرداخت وام های اشتغال، از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان نیز فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می کند، عنوان کرد: همچنین در سال جاری یک هزار و 190 مددجو نیز از طریق کاریابی ها دارای شغل پایدار شده اند.

رخصی با یادآوری اینکه در مجموع امسال چهار هزار و 377 نفر از افراد جویای کار در استان از طریق برنامه های اشتغال کمیته امداد دارای شغل پایدار شده اند، تصریح کرد: این نهاد توانسته است در نیمه نخست امسال رتبه سوم اشغال کشور را بین ادارات کمیته امداد کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: این عنوان پس از بررسی 21 شاخصه کاری همچون هدایت شغلی، راهبری شغلی و فرابخشی از سوی معاونت اشتغال کمیته امداد مرکز به استان کرمانشاه اعطا شده است.

محسن رخصی با تاکید بر اینکه فرصت های شغلی ایجاد شده از سوی مددجویان کمیته امداد از پایدارترین شغل ها به شمار می روند، گفت: این پایداری و درآمدزایی مناسب در گرو اعمال نظارت های فنی و ارائه راهنمایی های تخصصی از سوی کارشناسان مجرب اشتغال است.

ساناز یزدانفر- استان کرمانشاه

209959