کرمانشاه

در روزهای اخیر، خبر استعفای دکتر علی سروش رئیس مجتمع بزرگ بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، آن هم در شرایطی که استان کرمانشاه در وضعیت قرمز و خطرناک کرونایی قرار دارد و در این میان، مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) یکی از مهمترین مراکز ویژه بستری و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی استان کرمانشاه و استان های همجوار است؛ نگرانی و سوالهای متعددی را ایجاد کرده است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

داروی پزشک کرمانشاهی در حال پیگیری برای ثبت شدن

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیگیر تسهیل ثبت و صدور مجوز قانونی مصرف داروی دکتر مصطفایی است.

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا غرب مطرح کرد:

توسعه نشاط و شادابی برای کارکنان، مناطق کمتر توسعه یافته

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا در غرب کشور گفت: سلمانی با اشاره بر شمردن اهداف قرارگاه انصار از جمله نظامند نمودن فرایند رسیدگی به درخواست و مشکلات کارکنان در تمام سطوح سازمانی و توسعه، نشاط و شادابی برای کارکنان نزاجا بویژه همکارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته خدمت می‌کنند می باشد.

سرپرست فرمانداری هرسین گفت: با توجه به نظرات متخصصان حوزه سلامت، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا حد قابل توجهی ابتلا به کرونا را کاهش میدهد؛ لذا مردم می بایست با عدم حضور در تجمعاتی مانند مراسمات ترحیم و یا عروسی ضمن حفظ جان خود، برای دیگران الگو باشند و از حضور در آرامستان ها نیز با جدیت خودداری نمایید.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای 7 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 150بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 45 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5101 نفر رسید.
دادستان کرمانشاه خبر داد:

برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برخورد با کسانی که سلامت مردم را در شرایط کرونایی فعلی که به خطر می اندازند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد.

معاون شهردار کرمانشاه خبر داد:

سرعت غیرمجاز، اصلی ترین عامل بروز تصادفات

معاون شهردار کرمانشاه گفت: اول آنکه بخش عمده تلفات تصادفات مربوط به عابر پیاده می باشد و دوم اینکه سرعت غیرمجاز، اصلی ترین عامل بروز تصادفات منجر به فوت در سطح معابر شهری کلانشهر کرمانشاه است.


‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تمامی پروتکل های بهداشتی در پایانه ها و خودروهای حمل و نقل بین شهری رعایت می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، دلیل کاهش سفرها و جابجایی مسافران در نیمه اول امسال را شرایط بیماری کرونا و همچنین محدودیت‌ها در ایام نوروز دانست و عنوان کرد: بسیاری از مردم سفرهای غیرضروری خود را کاهش دادند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌ها و خودروهای حمل و نقل بین شهری رعایت می‌شود. 

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا نفس های 7 کرمانشاهی را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 90 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 32 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5056 نفر رسید.
آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا قاتل جان 7 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 82 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 22 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5024 نفر رسید.
پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا 8 کرمانشاهی را به کام مرگ کشاند/ تاکنون672 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 117 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 56 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5002 نفر رسید.

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه خبر داد:

خدمت رسانی مدافعان سلامت به سالمندان و مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه. گفت: از برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم چند تخصصی شامل تخصص های عفونی، اورولوژی، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری اطفال، خون و انکولوژی اطفال، جراح دندانپزشک و پزشک عمومی، در 8 روز به هشت منطقه کم برخوردار بود که با ارائه داروهای تخصصی کاملا رایگان به بیماران، صورت گرفت.
شهردار کرمانشاه گفت: پیاده راه سازی علاوه بر تاثیراتی که در زیبایی منظر شهر دارد، جاذبه گردشگری نیز محسوب می شود و می تواند تاثیر بسیاری در کاهش بار ترافیکی در محدوده های مشخصی از شهر نیز داشته باشد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه:

پروژه خیابان غذا، یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری کرمانشاه است

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه در خصوص ابهامات خیابان غذا سراب قنبر گفت: پروژه خیابان غذا، یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری کرمانشاه است که با جدیت ویژه ای توسط سازمان سرمایه گذاری در حال اجرا است.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 116 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 56 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4946 نفر رسید.
عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی کرمانشاه سوم و چهارم آبان ماه در سطح بین‌المللی و آنلاین برگزار می شود.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا نفس های 10 کرمانشاهی را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 131 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 57 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4890 نفر رسید.