کرمانشاه

رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صمت استان کرمانشاه خبر داد:

بهره برداری از یازده طرح صنعتی تا پایان سال جاری در استان

رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری ۱۱ طرح صنعتی با اشتغالزایی ۶۹۰ نفر در استان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صحنه گفت: لاشه سه سر خرگوش از یک اکیپ شکارچی متخلف در این شهرستان کشف و متخلفین دستگیر شدند.

در اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ انتخابات هیات رئیسه برگزار شد که طی آن الیاس نادران با ۱۹ رای به عنوان رئیس کمیسیون و آقایان عزیزی نماینده کرمانشاه بعنوان نائب رئیس دوم و رشیدی بعنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

دستگاه ها مبارزه با قاچاق سازمان یافته را اولویت قرار دهند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در خصوص اهمیت جلوگیری از قاچاق دام و چوب در استان تاکید کرد: لازم است دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی اولویت خود را مقابله با قاچاق سازمان یافته و باندی قرار دهند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بازنشستگان کرمانشاهی شامل مزایای مناطق جنگی شدند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان استفساریه بهره‌مندی بازنشستگان از مزایای منطقه جنگی را تاییده کرد و به زودی دولت باید آن را اجرایی کند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

سه سرستون تاریخی در کرمانشاه کشف شد +عکس

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: سه سرستون تاریخی توسط یک کشاورز در اراضی زراعی‌اش کشف شد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به محدودیت های کرونایی در راستای شب یلدا گفت: این منع تردد از امروز تا روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور اعمال می شود و فعالیت اصناف استان تا ساعت 18 خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

تعداد مرگ و میر در نیمه دوم آذر ماه کاهش داشته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: متوسط مرگ و میر در نیمه دوم آذرماه کاهش داشته است اما به جهت اینکه وضعیت خوب شده است موجب ساده انگاری نشود.

فرماندار قصرشیرین با عنوان اینکه امسال تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالا از مرزهای خسروی و پرویز خان این شهرستان به عراق صادر شده است افزود: ۴۵ درصد از نظر ارزی و ۶۵ درصد از لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه:

هوای قصرشیرین در وضعیت ناسالم قرار دارد

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: به علت افزایش غلظت آلاینده‌ها و وارونگی هوا، در حال حاضر هوای قصرشیرین برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد.

روز پنجشنبه نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه برگزار شد و در این نشست از استاندار و رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه توسط رئیس بنیاد شهید کشور تقدیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان:

محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک در کرمانشاه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: محموله۶۰ کیلوگرمی تریاک در شهر کرمانشاه کشف شد و ۶ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر شدند.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دستگاه فوق پیشرفته پت اسکن در تشخیص درمان بیماران سرطانی موثرتر است

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استفاده از دستگاه پت اسکن به منظور تشخیص دقیق، پیگیری و در مواردی هم پیش بینی سیر پیشرفت یا عود بیماری در کشورهای پیشرفته به صورت چشمگیری در حال افزایش است. با تشخیص‌های این دستگاه پیشرفته درمان بیماران سرطانی موثرتر خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:

فعالیت 48 شرکت فناور و 15 شرکت دانش بنیان در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با عنوان اینکه امسال مجوز تاسیس پارک ملی سلامت را به عنوان تنها پارکی که در غرب کشور وجود دارد را دریافت کرده ایم خاطر نشان کرد: 48 شرکت فناور و 15شرکت دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت می کنند.

به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد:

رونمایی از تولید ماده موثره دارویی دولوکستین در کرمانشاه

آیین رونمایی از تولید ماده موثره دارویی دولوکستین صبح امروز در محل مرکز رشد فناوری سلامت و با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و همچنین رئیس این مرکز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.