استاندار کرمانشاه:

برای مبارزه با کرونا مشارکت بیشتر، همدلی و همراهی گسترده تر مردم ضرورت دارد

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای مبارزه با کرونا مشارکت بیشتر، همدلی و همراهی گسترده تر مردم ضرورت دارد و راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا رعایت توصیه های بهداشتی و تغییر رفتار مردم است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز شنبه (4 بهمن ماه) در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با ریاست رئیس جمهور برگزار شد گفت: متأسفانه آمار بستری ها از 130 نفر به 170 نفر افزایش پیدا کرده است و اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود علاوه بر جان مردم خسارات زیاد و مشکلات معیشتی هم ایجاد می شود.

باروند با عنوان اینکه در هفته های گذشته بارها هشدار داده واز مردم تقاضا داشتیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند افزود: سیرنزولی متوقف شده است و تعداد مبتلایان و بستری ها روندی رو به افزایش دارد.

مقام ارشد استان کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان در برخی استانها وجود دارد که این روند جدید در رده های سنی پایین علایم بروز کرده و بیمار بستری می شود.

بازوند تصریح کرد: ساده انگاری شرایط موجب ورود به پیک چهارم و سبب افزایش مرگ و میرها می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای مبارزه با کرونا مشارکت بیشتر، همدلی و همراهی گسترده تر مردم ضرورت دارد و راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا رعایت توصیه های بهداشتی و تغییر رفتار مردم است.

بازوند افزود: اگر رعایت توصیه های بهداشتی رعایت نشود نشود کلیه محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شامل ترددها و تعطیلی مشاغل را دوباره اجرا خواهیم کرد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

229521