فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:

خواستگار سرخورده خانه دختر مورد علاقه اش را به رگبار گلوله بست

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: خواستگار سرخورده ای که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش اقدام به تیراندازی مقابل درب منزل آن‌ها کرده بود دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از کوچه‌های میدان جلیلی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۱ مرکز در محل تیراندازی، دختر یک خانواده به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد پس از آنکه به خواستگارش چند بار جواب رد داده وی با حضور در درب منزل ما اقدام به ایجاد مزاحمت و سپس تیراندازی کرده است.

سرهنگ دلیری افزود: ماموران با دریافت این موضوع اقدامات گسترده خود را آغاز و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از عامل تیراندازی یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۴ عدد فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به اینکه عامل تیراندازی هدفش از این کار را شنیدن جواب رد به خواستگاریش های متعددش عنوان کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ دلیری در پایان از قاطعیت پلیس در برخورد با عوامل ناامنی و بی انضباطی اجتماعی خبر داد و گفت: اجاره نمی‌دهیم عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی در امنیت عمومی جامعه اخلال ایجاد کرده و باعث رعب و وحشت دیگران شوند.

229694