بازداشت عامل پولشویی با حساب کودک ۴ ساله

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل پولشویی ۳۲۰ میلیارد ریالی با حساب کودک چهار ساله خود در این استان خبر داد.
تصویر بازداشت عامل پولشویی با حساب کودک ۴ ساله

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در راستای مبارزه با پولشویی، فرارهای مالیاتی و دیگر جرایم اقتصادی، با هماهنگی مقام قضائی و همکاری بانک‌های استان نسبت به کنترل حساب یک سال اخیر افراد زیر ۱۵ سال اقدام کردند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در جریان بازرسی‌های انجام شده، به حساب کودک چهار ساله‌ای برخورد کرده که گردش مالی حساب یک سال اخیر وی حدود ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران در گام بعدی به سراغ افتتاح کننده حساب که پدر کودک بود، رفته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این شخص جهت صادرات کالا از بازارچه‌های مرزی از حساب پسرش استفاده و برای فرار از پرداخت مالیات آن را به اداره مالیات معرفی نکرده است.

جاویدان گفت: این شخص پس از لو رفتن پولشویی ۳۲۰ میلیارد ریالی خود با هماهنگی مقام قضائی جهت انجام امور مالیاتی به اداره کل مالیاتی استان کرمانشاه معرفی شد.

وی افزود: مبارزه با جرایم اقتصادی از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه بوده و مبارزه قاطعانه با مجرمان اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

286497