کرمانشاه

رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری:

قرارداد ساخت پروژه تله‌کابین کرمانشاه لغو شد

یکی مهمترین از مشکلات پیش روی پروژه تله کابین کرمانشاه قرار داشتن آثار تاریخی در مسیر آن بود و کارشناسان میراث فرهنگی معتقد بودند که این پروژه برای پرونده ثبت جهانی تاق‌بستان مشکل ساز می شود.
هشدار استاندار کرمانشاه به فعالان غیرمجاز رمز ارزها

دستگاه‌های نظارتی با ماینرها برخورد کنند

با توجه به تخصیص ۱۰ میلیون مترمکعب آب به اورامانات، جهاد کشاورزی موظف است با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی امسال، سریع‌تر این مهم را عملیاتی کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

زمان پایان خاموشی‌ها قابل پیش‌بینی نیست

در برخی استان‌ها خاموشی‌ها دو مرحله‌ای است، اما برای اینکه در کرمانشاه خاموشی دو مرحله‌ای اعمال نشود میزان آن به ۲.۵ ساعت در روز افزایش یافت.
ساخت واحد تولیدی ایران‌خودرو در استان علاوه بر اشتغال‌زایی، باعث ایجاد قطعه‌سازی و نیز تربیت نیروی کار ماهر در استان شده که در این راستا انسجام و توسعه بخش تولید قطعات خودرو را به دنبال داشته است.
بررسی وضعیت رهن و اجاره در کرمانشاه:

کمرخمیده مستاجران زیر بار کرایه های سنگین

این گرانی مردم را در مضیقه قرار داده و اکثر افراد باید از طریق وام یا راه دیگر از جمله فروش طلا و... پول رهن را افزایش دهند
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه:

نجات قره سو به 1500میلیارد تومان بستگی دارد

در حال حاضر تنها 35 درصد فاضلاب شهر کرمانشاه تصفیه می شود و برای تصفیه 65 درصد مابقی نیاز به راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه:

۴۶۰ روستای استان با کم آبی روبرو است

هفت دستگاه تانکر آب رسانی سیار نیز به حدود ۳۰۰ روستا استان به صورت شبانه روزی در حال آبرسانی اند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

ورود به پیک پنجم محتمل است

در حال حاضر ۳۳۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۴ نفر در بخش های ویژه بستری بوده و حال ۱۳ نفر آنها وخیم است.
اگر مدیری بخواهد به اجبار از اولیای دانش‌آموز پولی به عنوان کمک به مدرسه دریافت و یا ثبت نام دانش‌آموزی در مدرسه را منوط به اخذ وجه بداند، با او برخورد جدی خواهد شد.